پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشاورزان استان‌های شمالی تحت فشار سیاست‌های ضد تولید دولت قرار دارند

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس، با بیان اینکه کشاورزان استان‌های شمالی تحت فشار سیاست‌های ضد تولید دولت قرار دارند از معاون اول رییس جمهور خواست به هیچ عنوان اجازه ندهند حتی یک کیلو برنج به کشور وارد شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105860
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

کرونا :

کشاورزان استان‌های شمالی تحت فشار سیاست‌های ضد تولید دولت قرار دارند

علی بابائی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با انتقاد از تصمیم دولت برای واردات برنج، گفت: ما اخباری شنیدیم مبنی براینکه دولت محترم علاوه بر آن یک میلیون و هفتصد هزار تُنی که سال‌های گذشته وارد کرده بود بار دیگر نسبت به واردات برنج اقدام کرده است که اگر صحت داشته باشد اقدام پسندیده‌ای نیست.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه کشاورزان استان‌های شمالی تحت فشار سیاست‌های ضد تولید دولت هستند و از این جهت از ما نمایندگان گلایه دارند که باید برای رفع این مشکل برنامه‌ریزی کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: ما از آقای دکتر مخبر درخواست می‌کنیم که به هیچ عنوان اجازه ندهند حتی یک کیلو برنج به کشور وارد شود و جای تعجب دارد که دولت در حالی برای واردات کالاهایی که ضد تولید هستند، اقدام می کند که برای تامین ارز لازم جهت کالاهای واسطه‌ای و حمایت از تولیدکنندگان صنعتی به راحتی اقدام نمی‌کند.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای سلامی، یادآور شد: انجام این گونه اقدامات نشان می‌دهد ما هنوز اهمیت تولید داخلی و سیاست‌های رهبر معظم انقلاب را متوجه نشده‌ایم و باید به این نکته توجه کنیم که در حقیقت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی این است که تا می‌توانیم از تولید داخلی حمایت کنیم بنابراین ما در این حوزه هم دغدغه داریم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi