پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزارت بهداشت کمبود پزشک متخصص در پلدختر را برطرف کند

نماینده مردم پلدختر در مجلس گفت: وزارت بهداشت کمبود پزشک متخصص در پلدختر را برطرف کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105857
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

کرونا :

وزارت بهداشت کمبود پزشک متخصص در پلدختر را برطرف کند

سیدحمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت،  با انتقاد از کمبود پزشک متخصص در شهرستان پلدختر گفت: با توجه به اینکه مردم مناطق محروم از جمله پلدختر از نبود پزشک متخصص در رنج هستند و تلاش های مستمری نیز برای حل این موضوع شده است، اما متاسفانه وزارت بهداشت در زمان توزیع پزشکان متخصص نگاهی به مناطق محروم نمی اندازد و یا اینکه با جدیت دنبال نمی کند.

وی افزود: اگر هم پزشکی برای منطقه محرومی در نظر گرفته باشد با توجیهاتی از جمله نبود امکانات پزشکی از حضور خود استنکاف می کند و همین موضوع باعث می شود تا اینکه مردم کیلومترها مسیر را برای درمان به مراکز استان و یا پایتخت طی کنند لذا انتظار می رود وزیر بهداشت حل چنین موضوعی را به صورت جدی در دستور کار قرار دهد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: نبود پزشک متخصص باعث رفت و آمدها و ایجاد خسارات و تصادفات جاده ای می شود که اگر نیاز پزشکی یک شهر محروم برطرف شود اینگونه ترددها نیز وجود نخواهد داشت.

نماینده مردم پلدختر در مجلس بیان کرد: شهرستان پلدختر نیاز جدی به پزشک متخصص از قبیل جراح عمومی، متخصص بیهوشی، ارتوپدی و زنان و زایمان دارد که باید وزارت بهداشت در این رابطه نگاه ویژه ای داشته باشد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi