شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

خلیج گرگان با تامین اعتبارات لازم نجات پیدا کرد/دستور رییس جمهور برای تسریع روند تکمیل تله کابین گرگان

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس، بابیان‌اینکه خلیج گرگان با ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و تخصیص ۵۰۰ میلیارد اعتبارات به اجرای مرحله اول احیای آن، نجات پیدا کرد از دستور رییس‌جمهور برای تسریع روند تکمیل تله‌کابین گرگان از طریق صدور مجوز زیست محیطی لازم خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105758
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

کرونا :

خلیج گرگان با تامین اعتبارات لازم نجات پیدا کرد/دستور رییس جمهور برای تسریع روند تکمیل تله کابین گرگان

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ، با اشاره به اتفاقات مثبتی که در پی سفر رییس جمهور در حوزه آب برای حوزه انتخابیه‌اش افتاده است، گفت: پروژه احداث سد نرماب از ۱۳ سال قبل آغاز شده است و قرار است آب شرب شرق استان گلستان تا گالیکش، مینودشت، آزادشهر، رامیان، گنبد، کلاله و مراوه تپه را تامین کند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امیدواریم با بودجه خوبی که برای تکمیل این پروژه اختصاص داده شده است هر چه سریعتر به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: بازگشایی کانال خلیج گرگان از دیگر اقدامات خوبی بود که توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) صورت گرفت و برای مرحله اول آن حدود ۵۰۰میلیارد تومان هزینه شد و حدود ۵۰ سانتی متر آب بالا آمد و خلیج نجات پیدا کرد و مرحله دوم آن هم پمپاژ آب است که باید ادامه پیدا کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: رییس جمهور بازدیدی از جزیره آشوراده داشت که عملیات احیای آن بعد از سفر اول وی آغاز شد و امیدواریم هر چه سریعتر به جزیره گردشگری تبدیل شود.

عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما از رییس جمهور درخواست کردیم که صدور مجوز زیست محیطی برای تکمیل پروژه تله کابین شهر گرگان تسریع شود و وی نیز به مسئول دفتر و معاون اجرایی خود دستور داد تا این مهم هر چه زودتر محقق شود چرا که تکمیل این پروژه نیاز به اعتبارات دولتی ندارد و قرار است شهرداری گرگان با کمک سرمایه‌گذار آن را به اتمام برساند./

حقابه تالاب گاوخونی در ۲۰ سال گذشته تامین نشده است
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi