شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

وزارت راه و شهرسازی اعتبار لازم برای تکمیل پروژه جاده خاش به زاهدان اختصاص دهد

نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: وزارت راه و شهرسازی اعتبار لازم برای تکمیل پروژه جاده خاش به زاهدان اختصاص دهد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105737
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

کرونا :

وزارت راه و شهرسازی اعتبار لازم برای تکمیل پروژه جاده خاش به زاهدان اختصاص دهد

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه در موضوع راه با مشکل جدی رویه رو است اظهار کرد: متاسفانه در حوزه انتخابیه با مشکل جدی در موضوع جاده و راهسازی مواجهه هستیم و همین عدم جاده های مناسب سبب تصادفات جاده ای می شود که در حقیقت مردم از این موضوع رنج می برند.

وی افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی جاده خاش به زاهدان شروع شده است اما به دلیل اینکه اعتبار کافی برای آن تزریق نمی شود و طلب پیمانکاران پرداخت نشده است پیشرفت آنچنانی نداشته است و اکثر فازهای آن نیمه تمام مانده است.

نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: وزارت راه و شهرسازی قول مساعد داده بود که اعتبار کافی برای ساخت این جاده در نظر گیرد اما تاکنون اقدام مناسبی صورت نگرفته است و مطالبه ما این است که وزارتخانه مذکور نگاه ویژه ای برای حل مشکل جاده های حوزه انتخابیه داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در بحث راه های روستایی هم نسبت به سایر نقاط کشور پایین ترین شاخص را به لحاظ کیفیت داریم که برای این موضوع نیز قول مساعد داده شده بود تا اعتبارات لازم تخصیص یابد اما در این زمینه نیز اتفاق خاصی نیفتاده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi