شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

احداث 3 مرکز جامع سلامت در روستاهای بروجرد

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، روند احداث ۳ مرکز جامع سلامت با بهره‌مندی از امتیاز پزشک بیتوته در روستاهای دهکرد و خایان و شهر ونایی حوزه انتخابیه خود را تشریح کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105734
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

کرونا :

احداث 3 مرکز جامع سلامت در روستاهای بروجرد

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح جزییات روند اجرای پروژه‌های درمانی در حوزه انتخابیه خود، گفت: هم‌اکنون در حوزه درمان حوزه انتخابیه اجرای ۳ پروژه احداث مرکز جامع سلامت را داریم که به زودی افتتاح خواهند شد که یکی از آنها در روستای دهکرد، دیگری در روستای خایان و یکی هم در شهر ونایی قرار دارند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این مراکز ابتدا مرکز بهداشت بودند که به مرکز جامع سلامت با بهره‌مندی از امتیاز پزشک بیتوته ارتقا پیدا کردند ضمن اینکه این مراکز هزینه‌کرد حدود ۴ میلیارد تومان احداث و تجهیز شدند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در بیان مشکلات مرتبط با حوزه آموزش این منطقه، بیان کرد: ما در حال نوسازی مدارس هستیم چراکه تعدادی از مدارس واقع در روستاها نیازمند تعمیر یا ساخت سرویس بهداشتی هستند که از طریق سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس پیگیری کردیم تا هماهنگی‌های لازم برای تحقق این مهم صورت بگیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: انجام آسفالت راه‌های روستایی و لوله‌کشی آب آنها نیز از دیگر اقداماتی است که در حال پیگیری هستیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi