دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری مناسب‌سازی معابر شهری استان فارس در جهت تحقق مطالبات جامعه معلولان

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، از پیگیری مطالبات جامعه معلولان حوزه انتخابیه خود اعم از افزایش حقوق تعیین شده برای این قشر و مناسب‌سازی معابر شهری خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105728
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴

کرونا :

پیگیری مناسب‌سازی معابر شهری استان فارس در جهت تحقق مطالبات جامعه معلولان

علیرضا پاک فطرت در گفت‌وگو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح جزییات نشستی که با جامعه معلولان و مسئولان مربوطه در این حوزه در حوزه انتخابیه خود داشته است، گفت: ما با تعدادی از افراد دارای معلولیت جسمی و مدیران کل حوزه بهزیستی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی این منطقه نشستی داشتیم که نسبت به حقوق تعیین شده برای این قشر معترض بودند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: آنها در این نشست به این نکته اشاره کردند که حداقل حقوق تعیین شده برای جامعه معلولان پاسخگوی نیازهایشان نیست و حتی نمی‌توانند حداقل‌های درمانی یا تجهیزات اولیه خود را نیز تامین کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: مناسب سازی معابر شهری ویژه جامعه معلولان از دیگر مطالبات این قشر بود که درخواست کردند به طور جدی پیگیری کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به وضعیت تامین نیروی انسانی در واحدهای تولیدی این منطقه، تاکید کرد: یکی از مشکلات این واحدها تامین نیروی کارگر است چراکه بخش اعظمی از جوانان تحصیلکرده جویای کار در این منطقه حاضر نیستند در جایگاه کارگر یا در حوزه فنی و تاسیسات این واحدها فعالیت کنند بنابراین تامین نیروی انسانی به یکی از مشکلات واحدهای تولیدی این منطقه تبدیل شده است که راه برون‌رفت از آن در گروی تغییر نظام آموزشی و فرهنگی به منظور تامین نیروی انسانی بدون توجه به نوع مدرک تحصیلی و بر اساس مهارت و توانمندی افراد است./

پایان پیام

دستگیری عامل تیراندازی در اسلام آبادغرب
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi