دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با وزیر نیرو؛ پیگیری جهت تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های آبرسانی

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: در روزهای اخیر نشستی  با وزیر نیرو برگزار شد که در این دیدار پیرامون حل مشکلات برق رسانی و تامین آب پایدار صحبت شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105560
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

کرونا :

دیدار و گفت و گو با وزیر نیرو؛ پیگیری جهت تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های آبرسانی

علی بابائی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات اخیر خود برای حوزه انتخابیه گفت: در روزهای اخیر نشستی  با وزیر نیرو برگزار شد که در این دیدار پیرامون حل مشکلات برق رسانی و تامین آب پایدار صحبت شده است.

وی افزود: در این نشست مواردی همچون ایجاد ردیف بودجه سد زارم رود، درخواست توقف کامل سد فینسک، تامین اعتبار سد مجی دو دانگه، تامین اعتبار سد چهار دانگه، ساماندهی کارکنان گروه هدف وزارت نیرو، ساماندهی سر دهنه ها، تکمیل مجتمع آب بندرج مطرح شده است.

نماینده مردم ساری در مجلس عنوان کرد: از موارد دیگری که در این نشست مطرح شده، موضوعات دیگری از جمله تامین اعتبار پست برق دو دانگه، اختصاص اعتبار خط ۱۰ کیلومتری تصفیه خانه سلیم بهرام به میاندرود، حق آبه سد شهید رجایی، برق دار کردن و تجهیز چاه های کشاورزی، لایروبی آببندان ها و … بوده است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: دیدار و گفت و گویی هم با مدیرعامل بانک شهر داشتم که در این دیدار نیز شهردار ساری حضور داشتند و در این نشست مطالبه ارائه تسهیلات به شهرداری ساری را برای تکمیل پروژه ها داشتیم که خوشبختانه اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه ها به شهرداری اختصاص داده شده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi