جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با وزیر راه و شهرسازی؛ تاکید بر تامین اعتبار جهت تسریع در تکمیل پروژه های راهسازی حوزه انتخابیه

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس گفت: در دیدار با وزیر راه و شهرسازی تامین اعتبار جهت تسریع در تکمیل پروژه های راهسازی حوزه انتخابیه تاکید شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105554
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

کرونا :

دیدار و گفت و گو با وزیر راه و شهرسازی؛ تاکید بر تامین اعتبار جهت تسریع در تکمیل پروژه های راهسازی حوزه انتخابیه

حسن لطفی در گفت‌ وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: دیدار و گفت و گویی با وزیر بهداشت داشتم که در این دیدار پیرامون تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های درمانی حوزه انتخابیه  و همچنین تجهیز امکانات پزشکی و … بحث و بررسی شده است.

وی افزود: در این نشست مقرر شد اعتباری جهت تکمیل و بازسازی مراکز درمانی و همچنین دستگاه ها و امکانات پزشکی نیز اختصاص یابد و آقای وزیر قول مساعد دادند در اسرع وقت اعتبار لازم تخصیص داده شود.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس عنوان کرد: همچنین دیدار و گفت و گویی هم با وزیر راه داشتم که در این دیدار نیز بر تسریع در تکمیل پروژه های حوزه انتخابیه تاکید شد و لذا مقرر گردید که اعتبارات لازم در این رابطه اختصاص یابد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در موضوع آسفالت راه های روستایی هم اقدامات مثبتی تاکنون انجام شده است و اخیرا نیز در دیدار با ریاست بنیاد مسکن پیرامون حل مشکل راه های روستایی صحبت شد که وی نیز قول مساعد دادند تا اقداماتی در این راستا انجام دهند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi