یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری جهت حل مشکلات کشاورزان ملایر در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: برای حل مشکلات کشاورزان حوزه انتخابیه تلاش های مستمری صورت پذیرفت و اقداماتی نیز در این راستا انجام گرفت و اخیرا نیز در دیدار با وزیر جهاد بر حل مشکلات این عزیزان تاکید شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105548
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

کرونا :

پیگیری جهت حل مشکلات کشاورزان ملایر در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی

احد آزادیخواه در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری هایی که صورت پذیرفت توانستیم مجوز ساخت نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق ملایر اخذ کنیم و خوشبختانه عملیات اجرایی آن شروع شده است که در آینده ای نه چندان دور به بهره برداری می رسد و چند نفر نیز در این پروژه مشغول به کار می شوند.

وی افزود: همچنین با تلاش های انجام شده چندین مرکز جامع سلامت شهری و روستایی احداث و به بهره برداری رسیدند و در موضوع تامین تجهیزات پزشکی برای مراکز درمانی نیز نشست هایی با مسئولان وزارت بهداشت داشتم که خوشبختانه اقدامات مطلوبی در این رابطه صورت گرفته است.

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: دیدار و گفت و گویی هم با وزیر راه و شهرسازی داشتم که در این دیدار پیرامون تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه ها تاکید شد و مقرر شد در این رابطه در اسرع وقت دستورات لازم را صادر نمایند.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: همچنین برای رفع مشکلات کشاورزان حوزه انتخابیه از جمله تامین نهاده های دامی، اعطای تسهیلات برای خرید ادوات کشاوری و … دیداری با وزیر جهاد داشتم که آقای وزیر قول مساعد دادند تا موارد مطروحه را حل کنند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi