یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتقاد از مدیرکل‌هایی که چشمشان یک بار به دیشموک نیفتاده است

به گزارش کرونا از دیشموک امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به برپایی میز خدمت کارکنان و مسوولان دولت در مصلاهای نماز جمعه و ارائه خدمات توسط چند اداره به مردم گفت: این کار حرکت خوبی است اما نظارت بالا دستی بر کار مسوولان در بخش وجود ندارد.  حجت‌الاسلام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 105046
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۹:۲۸

کرونا :

انتقاد از مدیرکل‌هایی که چشمشان یک بار به دیشموک نیفتاده است

به گزارش کرونا از دیشموک امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به برپایی میز خدمت کارکنان و مسوولان دولت در مصلاهای نماز جمعه و ارائه خدمات توسط چند اداره به مردم گفت: این کار حرکت خوبی است اما نظارت بالا دستی بر کار مسوولان در بخش وجود ندارد. 

حجت‌الاسلام راوند ورود ناظران و بازرسان بر کارها و فعالیتهای ادارات در بخش را امری لازم و ضروری دانست و افزود: اگر بازرسان ورود کنند و جلوی تخلفات را بگیرند، هم کارها بهتر پیش می روند و هم ادارات می دانند که توسط مقامات بالاتر مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و تلاش بیشتری خواهند کرد. 

وی با اشاره به مشکلات و محرومیت منطقه دیشموک تصریح کرد: اینکه مدیرکل از اول دوره خدمتش تا پایان دوره مدیریتش حتی یکبار به منطقه محروم دیشموک نیاید و مشکلات را از نزدیک نبیند و نظارتی صورت نگیرد و نمی تواند برنامه ریزی خوبی داشته باشد پذیرفتنی نیست. 

امام جمعه دیشموک همچنین با اشاره به اقتدار حزب الله  وانصارالله و جبهه مقاومت در دفاع از فلسطین بیان کرد: همه می‌دانند که اتاق عملیات مشترک جبهه مقاومت در یک تقسیم کار هوشمندانه به کمک حماس و جهاد اسلامی آمدند و معادلات صهیونیستها و آمریکای جنایتکار را به هم زدند. 

وی در بخشی از صحبتهای خود گفت: حزب الله با کیاست سید مقاومت و با بهره مندی از صبر راهبردی و بدون عجله و شتاب، اعصاب دفاعی رژیم جعلی صهیونیستی را در شمال فلسطین به هم ریخت و شهرکهای صهیونیست نشین را به شهر ارواح تبدیل کرده است و چشمان الکترونیکی رصد و مراقبت دشمن را با حملات دقیق و نقطه زنی کور کرده است.

جشنواره بانوی پاکی ها هفته آینده در یاسوج برگزار می شود
دنبال کنید

حجت‌الاسلام راوند با اشاره به دیدار مقام  معظم رهبری با حقوقدانان و فقهای شورای نگهبان گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه فراهم آورند.

وی چهار راهبرد مشارکت بالا، رقابت، سلامت و امنیت را از مهمترین توصیه های رهبری درباره انتخابات عنوان کرد و افزود: در بین چهار راهبرد مشارکت بالا و رقابتی بودن، نباید دو قطبی کاذب رواج یابد و آنچه مهم است جهاد همگانی برای تحقق انتخاباتی با مشارکت بالاست. 

حجه الاسلام راوند  نهصت سواد آموزی را از مبارک‌ترین دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و افزود: شکوفا سازی نهضت سواد آموزی و جریان سازی تعلیم خواندن و نوشتن برای عموم مردم از برکات و نتایج این دستور تاریخی امام خمینی ره بود. 

وی با بیان اینکه با تاسیس نهضت سواد آموزی از سال ۶۹ تا۷۵ با آموزش بیش از ۴ میلیون نفر بی سواد مطلق، نرخ با سوادی در ایران به بالای ۸۰ درصد رسید افزود: بیسوادی برای جوامع بشری ننگ است و این ننگ برای جوامع اسلامی و مسلمانان ناگوارتر است و هرچه مردم آگاه تر باشند نظام اسلامی سودمندتر خواهد بود. 

راوند نبود عدالت آموزشی در کشور را ازبزرگترین مشکلات آموزش و پرورش بیان و تصریح کرد: در بعضی از استانها و مناطق مثل منطقه ما، گاهی وقتها بدلیل نبود راه ارتباطی مناسب مدارس تعطیل میشود و حتی معلم چندبن روز به مدرسه نمی رود. 

وی اعمال سابقه تحصیلی در کنکور سراسری  را ظلم به مناطق کمتر توسعه یافته عنوان کرد و افزود: تا زمانی که عدالت آموزشی برقرار نشود و همه دانش آموزان به طور یکسان از آموزشهای لازم برخوردار نشوند، این کار ظلم و نابرابری است و ظلم در نظام اسلامی شایسته مردم نیست و انتظار است مسوولان در سطح کلان و کشوری فکری به حال این موضوع کنند.

کرونا ۱۹ درصد از اصناف گچساران را به تعطیلی کشاند
دنبال کنید

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi