شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

بازدید میدانی امیرآبادی فراهانی از پروژه تعریض خیابان دروازه ری

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید میدانی از پروژه تعریض خیابان دروازه ری،  شهرداری را به جلب نظر اهالی در خصوص تامین ملک جایگزین ملزم کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102453
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

کرونا :

بازدید میدانی امیرآبادی فراهانی از پروژه تعریض خیابان دروازه ری

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،  با توجه به روند کند پروژه تعریض خیابان محله دروازه ری و با هدف تسریع و تسهیل در بهره برداری از این پروژه، احمد امیرآبادی فراهانی با همراهی شهردار منطقه یک، کارشناسان شهری و معتمدین محل ضمن بازدید میدانی از این خیابان و پروژه تعریض به گفت‌وگو با مردم محله پرداختند.

امیرآبادی فراهانی

تغییر این پروژه از ۳۵ متر به ۱۸ متر و عدم همکاری شهردار با مردم در ارائه امتیاز‌های لازم، نگرانی‌هایی را برای مردم در خصوص از دست دادن مغازه و منزل خود ایجاد کرده بود که نمی توانند، دیگر با این مبلغ صاحب ملک شوند.

امیرآبادی فراهانی

این نماینده مردم قم در پایان بازدید با حضور در مسجد حضرت ولیعصر (ع) به استماع دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم در خصوص پروژه تعریض خیابان دروازه ری پرداختند.

امیرآبادی فراهانی

بعد از گفت‌وگوی امیرآبادی فراهانی با شهردار منطقه یک، مقرر شد، شهرداری نهایت همکاری در جلب نظر اهالی محل را در خصوص تهاتر و ارائه ملک جایگزین و مجوزهای لازم به مردم داشته باشد. از اهالی محل نیز در خواست شد، برای پایان یافتن این پروژه با شهرداری نهایت همکاری را به عمل آورند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi