پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

هشدار رئیس پلیس فتا غرب استان تهران به شهروندان: به هیچ عنوان از شبکه های اجتماعی خرید اینترنتی انجام ندهید

به گزارش پایگاه خبری پلیس؛سرهنگ”اصغر باقریان”در این باره گفت: متاسفانه برخی از کاربران شبکه های اجتماعی در فضای مجازی به دلیل عدم اطلاعات کافی در رابطه با خرید اینگونه اجناس، با مشکل مواجه می شوند. وی تشریح کرد:بزهکاران سایبری با استفاده از تبلیغات غیر واقعی و دروغین، کاربران را

اختصاصی کرونا

کد خبر : 10235
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳

کرونا :

هشدار رئیس پلیس فتا غرب استان تهران به شهروندان: 
به هیچ عنوان از شبکه های اجتماعی خرید اینترنتی انجام ندهید

به گزارش پایگاه خبری پلیس؛سرهنگ”اصغر باقریان”در این باره گفت: متاسفانه برخی از کاربران شبکه های اجتماعی در فضای مجازی به دلیل عدم اطلاعات کافی در رابطه با خرید اینگونه اجناس، با مشکل مواجه می شوند.

وی تشریح کرد:بزهکاران سایبری با استفاده از تبلیغات غیر واقعی و دروغین، کاربران را نسبت به خریداری اجناس صوری خود ترغیب کرده و پس از جلب اعتماد آنها، مبالغ هنگفتی را به بهانه فروش کالاهای نو یا دست دوم از آنها کلاهبرداری می کنند.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران ادامه داد:کاربران باید با حفظ هوشیاری فریب تبلیغات دروغین بزهکاران سایبری را به ویژه در شبکه های اجتماعی نخورده و از فروشگاه های دارای نماد الکترونیکی، خرید خود را انجام دهند .

انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران


مشاهده خبر ارسال شده بعد هشدار رئیس پلیس فتا غرب استان تهران به شهروندان: به هیچ عنوان از شبکه های اجتماعی خرید اینترنتی انجام ندهید 5هشدار رئیس پلیس فتا غرب استان تهران به شهروندان: به هیچ عنوان از شبکه های اجتماعی خرید اینترنتی انجام ندهید 5هشدار رئیس پلیس فتا غرب استان تهران به شهروندان: به هیچ عنوان از شبکه های اجتماعی خرید اینترنتی انجام ندهید 5


نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi