شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

سفر استاندار فارس به سروستان و خرامه/رفع موانع آبرسانی به بخش کربال اقدام جهادی وزارت نیرو را می‌طلبد

نماینده مردم کوار، سروستان و خرامه در مجلس، ضمن تشریح جزییات سفر استاندار فارس، اعضای شورای اداری و مدیران کل حوزه‌های مختلف این استان به حوزه انتخابیه خود افزود: آبرسانی به بخش کربال از شهرستان خرامه و ۳۳ روستای آن در گروی اقدام جهادی وزارت نیرو است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102327
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

کرونا :

سفر استاندار فارس به سروستان و خرامه/رفع موانع آبرسانی به بخش کربال اقدام جهادی وزارت نیرو را می‌طلبد

عبدالعلی رحیمی مظفری در گفت وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با اشاره به اقداماتی که هفته گذشته در جهت پیگیری مسائل مرتبط با حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: بررسی وضعیت محورهای مواصلاتی وجاده‌های این منطقه، همچنین روند اجرای پروژه‌های آبرسانی از جمله موضوعاتی بود که پیگیری کردیم.

نماینده مردم کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته مهمترین اقدامی که هفته گذشته انجام شد سفر استاندار فارس به همراه اعضای شورای اداری و مدیران کل حوزه‌های مختلف این استان به شهرستان‌های سروستان و خرامه بود.

وی تصریح کرد: در ابتدا از برخی پروژه‌های مهم همچون مسکن ملی بازدید به عمل آمد سپس در نشست شورای اداری تک تک مصوبات که در گذشته استاندارداشت و پروژه‌های مهم و زیربنایی که در این شهرستان‌ها وجود داشت و منابع مورد نیاز برای آنها و اقداماتی که لازم است در آینده چه از طریق استاندارچه نماینده یا مدیران کل مربوطه پیگیری شود مورد بررسی قرار گرفت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: همچنین در هر دو شهرستان میز خدمت تشکیل شد و افرادی که تقاضای ملاقات با استاندار را داشتند مراجعه کرده و مطالبات خود را بیان کردند و در همان جلسه استاندار دستورات لازم را صادر کرد و مدیران مربوطه نیز به پیگیری این مطالبات پرداختند.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: آبرسانی به بخش کربال از شهرستان خرامه و ۳۳ روستای آن که فاقد آب شرب هستند از دیگرموضوعاتی بود که پیگیری و تصمیماتی اتخاذ شد تا قبل از آغاز فصل گرمای سال ۱۴۰۳ موانع آبرسانی به این منطقه رفع شود و امیدواریم وزارت نیرو نیز این اقدام را با توجه به شرایط و اعتباراتی که پیش‌بینی شده و راه‌هایی که پیش‌روی آنها گذاشته شده است به صورت انقلابی و جهادی انجام دهد./

دانشگاه کوثر باید به جایگاه ویژه‌ای در شمال شرق کشور دست یابد
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi