چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون برنامه ریزی: کارخانه سیمان مارگون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

دکترحسن نوروزی در بازدید از این کارخانه، افزود: همه تلاش ها براین است خط تولید کارخانه سیمان سه هزار و ۵۰۰ تنی مارگون با تولید سالانه یک میلیون تن سیمان خاکستری، بزرگترین طرح سرمایه گذاری خارجی استان در هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسد. دراین بازدید که مهندس دیودیده مدیرکل صنعت، معدن و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 10227
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۵

دکترحسن نوروزی در بازدید از این کارخانه، افزود: همه تلاش ها براین است خط تولید کارخانه سیمان سه هزار و ۵۰۰ تنی مارگون با تولید سالانه یک میلیون تن سیمان خاکستری، بزرگترین طرح سرمایه گذاری خارجی استان در هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسد.

دراین بازدید که مهندس دیودیده مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و جمعی از خبرنگاران استان حضور داشتند، نوروزی افزود: تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه این کارخانه شده است که ۶۵ درصد آن را بانک سپه و ۳۵ درصد را سرمایه گذار هزینه کرده است.

وی اظهار داشت: کارخانه سمیان مارگون در زمینی به مساخت ۵۰ هکتار و۳۶ کیلومتر مربع منابع معدنی هم اکنون تمام دستگاه ها و تجهیزات آن نصب شده است.

به گفته دکتر نوروزی، این کارخانه دارای بروزترین تجهیزات است و برای تکمیل آن به ۲۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

وی یادآور شد: این طرح تولیدی مجوز آن در سال ۸۵ صادر و عملیات اجرای آن از سال ۸۷ در منطقه مارگون آغاز شد.

نوروزی تصریح کرد: با فعالیت  طرح سیمان مارگون این استان صاحب دو کارخانه سیمان دشتروم و مارگون خواهد شد و حجم سالانه تولید سیمان به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن می رسد که تاثیر مهمی در صادرات استان خواهد داشت.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری اظهار داشت: این کارخانه  برای استان بسیار مهم بوده و تمام تلاش ها بر این است تا مشکلات آن در سطح استان و ملی  برطرف شود و هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

جوان ۲۷ ساله به دلیل ناآشنایی با شنا و بی خبری از عمق آب غرق شد
دنبال کنید

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi