شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

بهره برداری کنارگذر ایلخچی تا پایان سال

نماینده مردم تبریز ، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از به اتمام رسیدن عملیات اجرایی کنارگذر ایلخچی تا پایان سال خبر داد و گفت: این پروژه مهم بار ترافیکی زیادی از منطقه برای اهالی دو استان آذربایجان شرقی و غربی بر‌می‌دارد و از آمار تصادفات می‌کاهد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102057
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

کرونا :

بهره برداری کنارگذر ایلخچی تا پایان سال

علیرضا منادی سفیدان در گفت‌وگو با خبرنگار  کرونا به نقل از خانه ملت  با اشاره به پروژه کنارگذر شهر ایلخچی که یکی از پروژه های مهم و حیاتی استان و تبریز به شمار می‌آید، گفت: بسیاری از اهالی شریف آذرشهر و ارومیه در هنگام عبور از این کنارگذر به مشکل ترافیک و حوادث رانندگی برخورد می‌کنند و به همین دلیل بهره برداری هرچه سریع‌تر از این پروژه ضرورت دارد.

نماینده مردم تبریز ، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: طول این پروژه ۸ کیلومتر بوده که ۷۰ درصد پیشرفت داشته است که زیرساخت این پروژه به طول ۶ کیلومتر و آسفالت ریزی آن هم حدودا ۳۰ الی ۴۰ درصد انجام شده است.

منادی تصریح کرد: در صورت تأمین اعتبار از سوی استانداری آذربایجان شرقی و سازمان برنامه و بوجه، این پروژه تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

 رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس افزود: طی تماس تلفنی که با آقای منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه داشتم، قول دادند از محل بودجه سفر استانی اعتبار مناسبی در اختیار این پروژه قرار دهند که جای تشکر دارد.

منادی تاکید کرد: امیدواریم تا پایان سال، اهالی شریف آذربایجان شرقی و غربی، تبریز، آذرشهر و روستاهای اطراف و شهرک شهید سلیمی از این جاده بهره‌مند شوند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi