جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

همایش تجلیل از ۲۲۳ نفر از برگزیدگان برتر کنکور سراسری در میانه برگزار شد

نماینده مردم میانه در مجلس گفت:با توجه به پیگیری های صورت گرفته از سازمان سنجش،از سال ۱۴۰۰ سهمیه میانه در کنکور سراسری از منطقه ۲ به ۳ تغییر پیدا کرد که این موضوع نقش بسزایی در افزایش آمار قبولی در رشته های برتر دانشگاهی داشته است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 102048
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

کرونا :

همایش تجلیل از ۲۲۳ نفر از برگزیدگان برتر کنکور سراسری در میانه برگزار شد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، مهدی اسماعیلی نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس شورای اسلامی با حضور درپروژه جاده میانه _سرچم از نزدیک در جریان آخرین وضعیت عملیات اجرایی چهار بانده کردن این پروژه ملی قرار گرفت.

نماینده مردم میانه در مجلس در این بازدید که با همراهی و حضور تعدادی از مهندسین مسئول، کارشناسان و مشاورین وزارت راه و شهرسازی انجام پذیرفت، با اشاره به اهمیت سرعت گرفتن عملیات اجرایی این پروژه از زمان شروع در یکسال گذشته، خاطرنشان کرد: پیگیری های مداوم و مستمر در راستای جذب تخصیص اعتبارات مورد نیاز از وزارت راه و شهرسازی یکی از مهم ترین مسائل و اولویت های کاری در جهت پیشرفت روز افزون عملیات اجرایی آن وبه بهره برداری رسیدن باند دوم پروژه سرچم به میانه بوده است.

اسماعیلی یکی از نتایج مهم پیگیری های اخیر را تبدیل کردن آن به عنوان مصوبه سفر ریاست جمهوری و برخوردارسازی از تسهیلات ماده ۵۶ و صدور ضمانت نامه بازپرداختی آن توسط سازمان برنامه و بودجه کشور است.

در جریان این بازدید اسماعیلی با چندین نفر از مسئولین سازمان برنامه و بودجه کشور از جمله معاون این سازمان گفت و گوی تلفنی انجام داد و مصرانه خواستار تخصیص اعتبارات مکفی شد.

اسماعیلی اظهار امیدواری کرد که درآینده نزدیک بخشی از این پروژه به بهره برداری برسد.

نماینده مردم شهرستان میانه در مجلس،در جمع صمیمی اهالی روستاهای خوبستان، داوند، وگند، چهارخانوار، بنیاد آباد، دوه داشی و باتلاق بخش مرکزی میانه حضور یافت.

این نماینده مردم در مجلس  با حضور در این روستاها با مردم منطقه دیدار و گفتگو و از نزدیک به همراه روسا و کارکنان ادارات بنیاد مسکن و امور آب شهرستان میانه به مشکلات و مطالبات مردم رسیدگی کرده و موارد مطرح شده از سوی اهالی را به منظور تحقق امر مورد پیگیری از مسئولین اجرایی مربوطه قرار داد.

دیدار و گفت و گو با مسئولان بنادر و دریانوردی بوشهر؛ پیگیر رفع مشکل صیادان حوزه انتخابیه
دنبال کنید

همایش تجلیل از ۲۲۳ نفر از برگزیدگان برتر کنکور سراسری در میانه برگزار شد

در سایه تلاش دانش آموزان، اولیا، معلمان دلسوز، مدیران و مجموعه آموزش و پرورش منطقه،همایش تجلیل از ۲۲۳ نفر از برگزیدگان برتر کنکور سراسری در شهرستان برگزار شد.

همچنین در سایه اقدامات و پیگیری های صورت گرفته از سازمان سنجش، از سال ۱۴۰۰ سهمیه میانه در کنکور سراسری از منطقه ۲ به ۳ تغییر پیدا کرد که این موضوع نقش بسزایی در افزایش آمار قبولی شرکت کنندگان در رشته های برتر دانشگاهی داشته است.بطوری که در سال ۹۹ نفرات برتر شهرستان میانه در کنکور ۶۴ نفر بود که این آمار در سال ۱۴۰۰ به ۱۶۴ نفر و در سال ۱۴۰۱ به  ۱۷۸ نفر و در سال ۱۴۰۲ به ۲۲۳ نفر رسیده است‌.

گفتنی است؛همایش مجمع عالی بسیج شهرستان میانه با دو موضوع مزایای کشت برنج در شهرستان میانه و دلایل ایجاد خشم (در افراد) و راه های کنترل آن، با حضور فرهنگیان، اندیشمندان بسیجی و جهادی و نمایندگان مردم میانه در مجلس شورای اسلامی و همچنین مسئولان شهرستان در سالن همایش دبیرستان حضرت آیت‌الله احمدی میانجی برگزار شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi