پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های پاک در حوزه مواد مخدر

 به گزارش کرونا از یاسوج، سرهنگ حمیدرضا اکبری در نشست مطبوعاتی روسای کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش های زیادی در بحث مبارزه با مواد مخدر انجام شده است که سال گذشته ۷ تن و ۹۵۴ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد که نسبت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76400
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های پاک در حوزه مواد مخدر

 به گزارش کرونا از یاسوج، سرهنگ حمیدرضا اکبری در نشست مطبوعاتی روسای کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش های زیادی در بحث مبارزه با مواد مخدر انجام شده است که سال گذشته ۷ تن و ۹۵۴ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد که نسبت به سال قبل یک درصد افزایش داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های پاک در حوزه مواد مخدر است، افزود: در برخورد با قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر یک هزار و ۲۴۶ نفر دستگیر و ۲۶۰ خودرو هم توقیف شد.

وی از انهدام ۱۹ باند مواد مخدر در استان اشاره و عنوان کرد: کشفیات قرص روانگردان ۲۰ هزار و ۸۷۶ عدد بوده و ۸ قبضه سلاح کشف شد.

این مسئول بیان کرد: در سه ماهه امسال یک هزار و ۲۴۷ کیلوگرم انواع کشفیات مواد مخدر بوده، ۴۴۰ نفر در همین خصوص دستگیر و ۷۵ خودرو توقیف شد، ضمن اینکه ۴ باند منهدم شد.

اکبری با اشاره به ۶ هزار و ۲۴۶ عدد قرص روانگردان کشف شده گفت: در حوزه پیشگیری فراجا ورود کرده و ۲۰۷ کلاس آموزشی تشکیل و بیش از ۱۱۲ هزار نفر در این کلاس‌ها حاضر شدند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi