شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

چگونه از تالار های گفتمان برای جذب بازدید کننده استفاده کنیم؟

اگر از حق نگذریم ، تالار های گفتمان یکی از بهترین روش های جذب بازدید کننده به هر وبسایتی هستند . تالار های گفتمان برای کمک به دیگر افراد ساخته شده اند ، شما باید به آنها کمک کنید که آنها به سایت شما بیایند و اگر فقط بخواهید سایت خود را در آنها تبلیغ

اختصاصی کرونا

کد خبر : 27388
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۰:۵۲

کرونا :

چگونه از تالار های گفتمان برای جذب بازدید کننده استفاده کنیم؟

اگر از حق نگذریم ، تالار های گفتمان یکی از بهترین روش های جذب بازدید کننده به هر وبسایتی هستند . تالار های گفتمان برای کمک به دیگر افراد ساخته شده اند ، شما باید به آنها کمک کنید که آنها به سایت شما بیایند و اگر فقط بخواهید سایت خود را در آنها تبلیغ کنید ، دسترسی شما از آن تالار گفتمان قطع میشود و به اصطلاح (bann)میشوید.

انتخاب بهترین تالار گفتمان برای فعالیت حرفه ای.

شاید در چندین تالار گفتمان بزرگ و کوچک ، در موضوعات مختلف عضو باشید ، اما باید بدانید که هر تالار گفتمانی نمیتواند برای سایت شما بازدید آور باشد. بر اساس موضوع خود ، در اینترنت جست و جو کنید تا به تالار گفتمان های خوب و دارای پتانسیل بالا برسید و کار خود را در آنها آغاز کنید.اگر تالار مناسبی را انتخاب کرده باشید ، هر کدام از اعضای تالار ، میتوانند به خواننده بالقوه وبسایت شما تبدیل شوند.

فعال باشید و از امضای خوب و جذاب استفاده کنید.

امضا در تالار گفتمان ها ، به متن یا تصویری گفته میشود که در زیر پست های شما قرار میگیرد.باید خودتان را در آن تالار بشناسانید ، این عمل با فعالیت و ایجاد تاپیک های خوب ، نوشتن نظرات خود در زیر پست ها ، تشکر از پست های خوب به وجود می آید.بجای ایجاد یک تاپیک و گذاشتن لینک مطلب خود در آن ، بخشی از مطلب خود را بنویسید و یک لینک به آن مطلب در وبلاگ خود برای توضیحات بیشتر درج کنید . قبل از فعالیت در هر تالار گفتمان ، حتما قوانین آن تالار را بخوانید .

آموزش افزونه ای برای ساخت نقشه ی سایت
دنبال کنید

ارتباط با دیگر افراد در حوزه کاری خود.

به جز این که میتوانید در تالار های گفتمان برای سایت خود بازدید جمع آوری کنید ، تالار های گفتمان یکی از بهترین راه ها برای آشنا شدن با دیگر افراد در حوزه کاری شما و شروع فعالیت کاری خود است . خیلی از شرکت های بزرگ ، در تالار های گفتمان پیشنهاد های فروش محصولات و خدمات خود را ارائه می کنند . همچنین ، میتوانید با دیگر مدیران وبسایت ها ارتباط برقرار کنید و با آنها در زمینه های مختلف همکاری کنید .
در صورتی میتوانید به خوبی خود را در تالار های گفتمان بشناسانید و بازدید خوبی برای سایت خود جمع آوری کنید که فقط سایت خود را در آنها تبلیغ نکنید و مشکلات مردم را در حوزه کاری خودتان حل کنید و به سوالات آنها پاسخ دهید . از فعالیت خود در تالار گفتمان ها برای کمک به دیگر افراد لذت ببرید و در مقابل ، افرادی که به آنها کمک کرده اید ، به وبسایت شما سر میزنند و اگر محصولی برای فروش داشته باشید ، خرید میکنند . چون آنها شما را شناخته اند و به شما اعتماد دارند.

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi