شماره : 44172
۶ / ۵ / ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷

ضربت موشکی انصار الله چه قدر برای عربستان دردناک بود؟

  ✍️رژیم عربستان و متحدان #آمریکایی-انگلیسی آن در جنگ یمن چه قدر نگون بخت و سرشکسته شده اند؟ آنها خیال می کردند ظرف یکی دو هفته، کار مقاومت یمن را یکسره می سازند و بدین ترتیب در مقابل #جبهه_مقاومت در منطقه، قدرت نمایی می کنند. اما سه سال بعد، نام #باتلاق درباره مهلکه ای که

 

✍️رژیم عربستان و متحدان #آمریکایی-انگلیسی آن در جنگ یمن چه قدر نگون بخت و سرشکسته شده اند؟ آنها خیال می کردند ظرف یکی دو هفته، کار مقاومت یمن را یکسره می سازند و بدین ترتیب در مقابل #جبهه_مقاومت در منطقه، قدرت نمایی می کنند. اما سه سال بعد، نام #باتلاق درباره مهلکه ای که #سعودی ها در آن گرفتار شده اند، به اندازه کافی گویا به نظر نمی رسد.

♦️پیش از این برخی ضربات انصار الله به نحوی بود که سعودی ها آن را انکار می کردند. این بار اما ضربه کاری به جایی خورده که سعودی ها نمی توانند انکار کنند و مجبور شده اند موضع اصابت ضربه را تغییر دهند و تحریف کنند! انصارالله دو ناو جنگی سعودی را با موفقیت تمام، هدف #موشک های پر قدرت و دقیق خود قرار داده است. فیلم هایی که موجود است، جایی برای انکار توسط سعودی ها باقی نمی گذارد.

🔹از آن طرف، سعودی ها چگونه می توانند سر خود را بالا بگیرند و اذعان کنند که ناوهای گران قیمت جنگی آنها، این چنین اسیر و ذلیل موشک یمنی های پابرهنه اما دلیر شده است؟! بنابراین با تحریف ماجرا مدعی شده اند ناو های مورد هدف #انصار الله، نفت کش های دو تنی بوده اند نه ناو جنگی! انگار، این خفّت و سر شگستگی غیر قابل گفتن، با تحریف ماجرا جبران می شود. شده حکایت همان کسی که با آب جوش در دستشویی سوخته بود و می گفت نمی توانم بگویم کجایم سوخته است!

♦️اولا ماجرای حمله به ناوهای سعودی نشان می دهد تنگه #باب_المندب نیز می تواند در معرض ضربات غافلگیر کننده مقاومت قرار بگیرد. ثانیا مگر اتفاق کمی است که از کشوری کاملا محاصره شده و فقط با چند موشک یا چند پهباد بتوان تنگه باب المندب و فرودگاه ابوظبی امارات را چنان نا امن کرد که سعودی ها و اماراتی ها مجبور شوند حرکت نفتکش ها و پرواز هواپیماها را متوقف کنند؟!

عشایر سکه دو روست
دنبال کنید

🔹حساب کنید فقط با یک ضرب شست، صادرات چند میلیون بشکه نفت در روز متوقف می شود و نفت به 74 دلار می رسد. هنوز که طوری نشده آقای بن سلمان و جناب ترامپ! چه قدر زود با چند موشک زرد کرده اید؟ راستی داستان استفاده از پوشک توسط نظامیان آمریکایی چه بود که سردار سلیمانی به اشاره و کنایه گفت و گذشت؟
#ضرب_شست_بیست

ثبت شده در سایت کرونا نیوز طی شماره 44172 توسط تنظیم خبر : امین کائیدی شادگان و در روز شنبه 6 مرداد 1397 ساعت ۱۸:۴۷:۰۸
© Copyright 2024 https://koronanews.ir . All Rights Reserved چاپ این خبر