پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

فرمانده ناحیه مقاومت  بسیج گچساران

اکیپ های بهداشتی نیروهای بسیج در ورودی های گچساران

پیش از ظهر امروز ستاد مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا با ریاست فرماندار در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.  در این نشست سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب  با بیان اینکه متاسفانه تا کنون هشتاد کشور جهان دیگر این ویروس کرونا هستند، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا  در کشور  با توجه به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 50354
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

کرونا :

اکیپ های بهداشتی نیروهای بسیج در ورودی های گچساران

پیش از ظهر امروز ستاد مدیریت و مبارزه با بیماری کرونا با ریاست فرماندار در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب  با بیان اینکه متاسفانه تا کنون هشتاد کشور جهان دیگر این ویروس کرونا هستند، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا  در کشور  با توجه به موقعیت شهرستان گچساران تا به امروز حساسیت در  این شهرستان بالا نبوده اما با توجه به اعلام مثبت بودن آزمایش ۶ نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد این حساسیت بالا گرفته است.

وی با تقدیر و تشکر از رئیس شبکه بهداشت  و درمان که بر بیمارستان‌ها نظارت دارند گفت: متاسفانه وضعیت  در این استان و شهرستان عادی نیست و امروز ما در جنگ  حوزه سلامت دست و پنجه نرم می‌کنیم.

 فرمانده ناحیه مقاومت  بسیج گچساران ادامه داد: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در هفته گذشته تمامی معابر سطح شهرستان با به کارگیری نیروهای مردمی و بسیج، گروه های جهادی روستاها و مکان های عمومی مرتبا عملیات گندزدایی و ضدعفونی را انجام می‌دهند.

 وی با اشاره به اینکه  همچنان به گروه های جهادی در راستای ضدعفونی اماکن‌ عمومی از جمله مساجد، معابر، بازار،  ترمینال مسافربری برای ضدعفونی و گندزدایی  افزوده می‌شود، ابراز کرد:  تعداد پنج دستگاه تب سنج  برای کنترل  و تب سنجی مقابله با ویروس کرونا در مبادی ورودی شهر برای غربالگری مسافران و افراد در حال تردد از امروز توسط  نیروهای بسیجی انجام خواهد گرفت.

نورایی نسب ادامه داد: نیروهای بسیجی شهرستان در دو نقطه ورودی شهرستان در فلکه نرگسی و پلیس راه گچساران – شیراز برای غربالگری خودروها و مسافران در حال تردد، دمای بدن آنها را کنترل می‌‌کنند.

میزان اعتبارات در سال ۹۴ در مقایسه با سال قبل کاهش یافته است
دنبال کنید

وی در ادامه از استقرار ۲ اکیپ  در سطح  شهر خبر داد و گفت:  دو اکیپ  بهداشتی نیروهای بسیجی  برای چکاپ شهروندان  در  ۲ نقطه پرتردد شهر یکی  در خیابان شهید بلادیان و دیگری در کنار کیوسک پلیس در خیابان هلال احمر و یک اکپی به صورت سیار موضوع تب سنجی را انجام می‌دهند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با اشاره به اینکه غربالگری شهروندان توسط نیروهای جهادی و بسیجی صورت خواهد گرفت، عنوان کرد: یکی از نگرانی های که برای شهروندان وجود دارد، مکان های عمومی از جمله نانوایی‌ها و فروشگاه ها است که مستلزم رعایت نکات بهداشتی است.

نورایی نسب  با اشاره به اینکه نیرویی که نظارت بر مکان های پرتردد کم است، گفت: سپاه و نیروهای بسیجی گچساران  این آمادگی را دارند که در این زمینه آموزش و همکاری لازم را با دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی را داشته باشد.

وی ابراز کرد: مشاهده شده در مناطق گردشگری گچساران در۲ نقطه گردشگری گناوه لری و دشتک دیل خودروهایی با پلاک غیر از این شهر در این مناطق حضور داشتند که می‌بایست این مناطق توسط میراث فرهنگی کنترل شود و اگر نیرو کم است بسیج این آمادگی را دارد که مناطق گردشگری را توسط حوزه‌های مقاومت آن منطقه و نیروهای بسیجی کنترل کند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi