چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه تعدادی از جانبازان با سید قدرت الله حسینی پور در منازل شرکت نفت

جلسه جانبازان هشت سال دفاع مقدس با سید قدرت الله حسینی پور در منازل شرکت نفت جلسه ای که از دید رسانه ها مخفی ماند و بعد ها دچار فراموشی شد یکی از جلسات مهم سید قدرت الله حسینی پور با تعدادی از جانبازان ایران در یکی از منازل شرکت نفت شهرستان گچساران بود. جلسه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 50273
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

کرونا :

جلسه تعدادی از جانبازان با سید قدرت الله حسینی پور در منازل شرکت نفت

جلسه جانبازان هشت سال دفاع مقدس با سید قدرت الله حسینی پور در منازل شرکت نفت

جلسه ای که از دید رسانه ها مخفی ماند و بعد ها دچار فراموشی شد یکی از جلسات مهم سید قدرت الله حسینی پور با تعدادی از جانبازان ایران در یکی از منازل شرکت نفت شهرستان گچساران بود.

جلسه ای که به گفته مسئولان آن عده قلیل از درون شرکت نفت این شهرستان اجازه برگزاری آن را در منازل شرکت نفت را نداده و مخالفت می کردند.

آنان گفتند این جانبازان خود را آنقدر محق می دانستند که نیاز به اجازه کسی ندیدند و فقط و فقط اجازه ولی امر مسلمین خود را می‌پذیرفتند و هیچ کس دیگری را در این امر واجد صلاحیت قلمداد ندانستند.

به گفته عوامل برگزاری، شرکت نفت و حراست آن، اجازه برگزاری این مراسم را نمی‌دادند اما با سماجت جانبازان روبرو شده در آخر این مراسم برگزار شد.

تصاویر؛

جلسه تعدادی از جانبازان با سید قدرت الله حسینی پور در منازل شرکت نفت 9 جلسه تعدادی از جانبازان با سید قدرت الله حسینی پور در منازل شرکت نفت 10 جلسه تعدادی از جانبازان با سید قدرت الله حسینی پور در منازل شرکت نفت 11 جلسه تعدادی از جانبازان با سید قدرت الله حسینی پور در منازل شرکت نفت 12 جلسه تعدادی از جانبازان با سید قدرت الله حسینی پور در منازل شرکت نفت 13 جلسه تعدادی از جانبازان با سید قدرت الله حسینی پور در منازل شرکت نفت 14 جلسه تعدادی از جانبازان با سید قدرت الله حسینی پور در منازل شرکت نفت 15

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi