پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سید قدرت حسینی پور  نامزد یازدهمین دوره  مجلس شورای اسلامی

نطق انتخاباتی؛ نگذارید مردم خودشان خدای نکرده وارد بشوند

دومین نطق انتخاباتی سید قدرت حسینی پور  نامزد یازدهمین دوره  مجلس شورای اسلامی در شهر گچساران با حضور  هوادارنش برگزار شد.  سید قدرت حسینی پور در این مراسم گفت: مردم فهیم و بزرگ اندیش و حقیقت طلب شهرستانهای گچساران و باشت و مردم شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد،برداران و خواهران بهبهانی و ممسنی ،قشقایی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 50183
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹

کرونا :

نطق انتخاباتی؛ نگذارید مردم خودشان خدای نکرده وارد بشوند

دومین نطق انتخاباتی سید قدرت حسینی پور  نامزد یازدهمین دوره  مجلس شورای اسلامی در شهر گچساران با حضور  هوادارنش برگزار شد.

 سید قدرت حسینی پور در این مراسم گفت: مردم فهیم و بزرگ اندیش و حقیقت طلب شهرستانهای گچساران و باشت و مردم شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد،برداران و خواهران بهبهانی و ممسنی ،قشقایی ها همه و همه ،قبل از انقلاب حکومت شاهنشاهی برای کنترل شهرهای اطراف  ساواک را در این شهرستان بنا نهاد تا مرکزی برای تسلط بر خطه جنوب باشد.

وی افزود:گچساران بیش از ۲ هزار جانباز تحویل انقلاب اسلامی داده است و این برگ زرینی برای این شهرستان است،بعد از حکومت پیامبر اسلام و امام علی علیه السلام این اولین حکومت شیعه است که در کره خاکی با یک عالم دینی  و مرجع تقلید برپاشده است.

حسینی پور در ادامه گفت:وقتی حکومت ما بر اساس وحی، ساختارش تشکیل شده است باید ارکان آن نیر همین گونه باشد که یکی از ارکانهای که تشکیل شد همین مجلس شورای اسلامی است که کمتر از ۸۰ ساعت دیگر سرنوشت خود را انتخاب خواهیم کرد.

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:تمام  ارکان نظام توسط خود مردم یا مستقیم یا یک واسطه یا دو واسطه آنها را انتخاب می کنند، در نظام مقدس جمهوری اسلامی خوب بودن با مردم بودن است و نه اینکه تنها خود را در کنار فلان شخص قرار دهد.

وی ادامه داد:مجلسی که  با پول تکلیف آن مشخص شود و یا با هزینه میلیاردی مشخص شود و با اسلحه پشت سر نامزدش رعب وحشت ایجاد کند این مجلس ،مجلس خوبی نیست.

حسینی پور در ادامه اظهار کرد:عزیزان لر زبان و ترک زبان و همشهریان عزیزم در محدود استان این حوزه دو شهرستان همه همشهریان ما هستید و همه جوانان ما به شغل و مسکن و رفاه اجتماعی و بهداشت و درمان مناسب نیاز دارند و ما اعتقاد نداریم که جوانانمان به مدرک لیسانس اکتفا کنند و ما می دانیم که ورزش و هنر ما در این دو شهرستان چه بر سر آن آماده است و ما می خواهیم که این بستر فراهم شود.

وی در ادامه گفت:بخشی از این مردم باید در صنعت و دامداری و کشاورزی خود کفا شوند مگر مردم ما در عهد برده داری زندگی می کنند، شما افکار این مردم را پیش بینی می کنید، مگر برده داری اینست که مردم را به غل و زنجیر ببندید ،وقتی فکر مردم به زندگی برده داری سوق داده می شود.

حسینی پور اظهار کرد:چند تریلیون دلار توسط امریکا هزینه شد که در کشورهای منطقه نفاق ایجاد کند تا بواسطه آن بتواند به جمهوری اسلامی و انقلاب ما ضربه بزند ولی پوزه آنها به گل مالیده شد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی درکهگیلویه و بویراحمد سه قول مهم داد
دنبال کنید

وی در ادامه گفت:متاسفانه بعضی در خیال خود در بدنبال افکار همان رژیم شاهنشاهی هستند و دیدید که ستاد آنها وقتی افتتاح شد داد همه  را در آوردو حتی امام جمعه لواسان آن را مطرح کرد آنها آماده اند تا این افکار پوسیده را در جامعه گسترش دهند.

نامزد یازدهمین  دوره  مجلس شورای اسلامی افزود:برداران و خواهران عزیز من با برنامه آمده ام که با مشورت نخبگان و کسانی که تجارب عالی دارند با برنامه مدون آمده ام، در بحث بحرانی شهرستانهای باشت و گچساران  که ثمره دولت و مجلس است چه وضعی شده است .

وی تصریح کرد:این دولت به نفع مردم نیست و مجلس هم وکیل الدوله هستند، شما اگر دلسوز مردم هستید ۲۳ هزار  میلیارد تومان  وام دست سرمایه دارن است و هیچ  اقدامی نمی کنید  در صورتی که اگر یکی از مردم عادی ده میلیون وام بگیرد اگر سر موقع وام پرداخت نشود با مامور به در خانه آنها می روند.

وی ادامه داد:ما برای همه نامزدها احترام قائل هستیم  ما با کسی دشمنی نداریم، ما مخالف وضع موجود هستیم، سفره مردم کوچک تر شده  است، ما مخالف زیبایی نیستیم  وقتی بخواهند یکی را احترام کنند به  او گل می دهند، چون زیبا است و این خیابان بلادیان که زیبا شده است خروجی آن چه بوده است.

حسینی پور اظهار کرد؛ما دو طرف خیابان بلادیان را باز خواهم کرد تا همه از آن سود ببرند و منطقه ویژه اقتصادی گچساران را  در دوره احمدی نژاد مجوزش را ما گرفتیم که اگر این کار انجام می شد یک تحول اقتصادی در منطقه ایجاد می شد.

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:در بحث پتروشیمی گچساران  که در زمان مرحوم نبی زاده  انجام شده بود در سفر آقای احمدی نژاد  با حضور مرحوم آیت الله ملک حسینی  نیز ما این قضیه را مطرح کردیم و بعد از مدتی فهمیدیم که این شرکت عام به شرکت خاص و خانوادگی تبدیل شده است.

حسینی  پور مطرح کرد:کسانی که به مردم خیانت کرده اند با مراجع قضایی آنها را سر جایشان خواهیم نشاند،در بحث پالایشگاه گچساران در دولت احمدی نژاد و نمایندگی من مصوب شد و قرار شد که زمینه اشتغال مردم گچساران و  باشت باشد  که بعد از پیروزی انشاء الله کلنگ زنی خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت:ما کجا جز ۵ شهر کشوریم پس اگر هستیم این همه طلاق و اعتیاد در گچساران برای چیست؟،چرا به مردم دروغ می گوید شما به مردم پاسخگو در مورد عملکرد خودتان نیستید،چند بار گفتیم این دریاچه مصنوعی  کجای مشکلات مردم را حل کرده است و اگر هزینه ای که برای این دریاچه داده شده است هزینه اشتغال می شد بهتر نبود؟.

بازدید سر زده ریاست سازمان بهزیستی گچساران از مراکز ترک اعتیاد
دنبال کنید

حسینی پور اظهار کرد: آمده اند یک خیریه تشکیل داده اند باید بدانیم از کجا این منابع تامین می شود و به چه کسانی داده می شود،اگر یک شیشم دریاچه مصنوعی باشت صرف محرومیت می شد الان تمام مردم محروم  این شهرستان سر پناه داشتند که ما خواهیم آمد تا این کار محقق شود، در سطح ملی هم به فکر اقتصاد مردم و پایین آوردن قیمت ها هستیم و پول مردم را از حلقوم آنها بیرون خواهم کشید.

حسینی پور افزود: گفتند از سنگ گلستان خواهیم ساخت اما نساختند و در جاده دیلم می بینند که جوانان ما در این جاده برای امرار معاش پر پر شوند این چه گلستانی است ودر بحث نفت که تعدای از آنها در این جلسه است و از نفت سخن گفتید،چرا در طول این ۸ سال این کار را انجام ندادید. چرا فشار می آورید بر مردم، چرا مردم را احضار می کنید، شما که فکرتان با مردم نیست و به فکر مردم نیستید و روحشان را خشک کردید.

وی در ادامه گفت:جناب استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون سیاسی امنیتی استاندار  شما می بینید که مردم با رای بالا و با این حضور می خواهند بنده را به مجلس بفرستند، چرا مدیران کل شما در این خانه ها حاضر می شوند که فشار به مردم می آورند که به فلانی رای بدهید شما ورود پیدا کنید که حق این مردم ضایع نشود و نگذارید مردم خودشان خدای نکرده وارد بشوند.

وی ادامه داد؛نیروهای قرار دادی و پیمانی که هر موقع به انتخابات نزدیک شد قول دادن کارشان را انجام دهید ولی فقط در حد شعار بود،در بحث ورزش تیم نفت را که پا به پای تراکتور سازی و فولاد بود تحویل دادیم ولی الان برای ماندن در لیگ ۲ باید التماس کنیم،تیم واترپلو که قهرمان آسیا بود تحویل داده ایم الان آخر است در لیگ ایران ورزش بانوان هم به این منوال بود در سطح اول تحویل داده ایم ولی در سطح آخر قرار گرفته است.

وی در پایان سخنان خود گفت:من اگر بخواهم تعداد جلساتم در مناطق مختلف چقدر هستند که شما را همراهی می کنند و بدانید که سوم اسفند ماه پیروز قطعی انتخابات هستید و همین شماها که در این همایش هستید کار را تمام خواهید کرد و همه اقوامی که حضور دارید بنده برادر کوچک شما هستم ما برای همه  شما احترام قائلیم و شما نور چشمان من هستید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi