پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

این کجا و آن کجا / نفوذ جریان فکری ارباب رعیتی در بدنه نفت گچساران

علیرضا محمدی_این روزها هرچه به روز رای گیری و انتخابات نزدیک می شویم با اتفاقاتی روبرو می شویم که متاسفانه عزت و غیرت مردم دیار گچساران و باشت را بیش از هر زمان دیگری هدف قرار داده و بیش تر به عمق نفوذ جریان فکری ارباب رعیتی در بدنه نفت گچساران پی می بریم. شب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 50162
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴

کرونا :

این کجا و آن کجا / نفوذ جریان فکری ارباب رعیتی در بدنه نفت گچساران

علیرضا محمدی_این روزها هرچه به روز رای گیری و انتخابات نزدیک می شویم با اتفاقاتی روبرو می شویم که متاسفانه عزت و غیرت مردم دیار گچساران و باشت را بیش از هر زمان دیگری هدف قرار داده و بیش تر به عمق نفوذ جریان فکری ارباب رعیتی در بدنه نفت گچساران پی می بریم.

شب گذشته دو همایش بزرگ برای حامیان نفتی تاج گردون و حسینی دو کاندیدای مطرح این روزهای نمایندگی مجلس در گچساران و باشت برپا شد اگر چه هر دو این همایش بوی نفتی داشت اما این کجا و آن کجا، یکی در تالار قصر سفید و با حضور مخالفان و منتقدان عملکرد نماینده فعلی یعنی تاج گردون و یکی در ستاد مرکزی نماینده فعلی با حضور نفتی های موافق عملکرد وی ، که هر چه بدنبال وجه مشترکی در این میان گشتیم جز نام حامیان نفتی چیزی ندیدیم اما حامیان نفتی تاج گردون کجا و حامیان نفتی سید قدرت حسینی کجا؟؟.

با یک نگاه اجمالی به عکس ها و فیلم های هردو همایش به خوبی مشهود آنهایی که غیرت و عزت صنعت نفت را هدف گرفته اند تا به امیال و منافع شخصی خود برسند و از هر بلایی که تاج گردون بر سر صنعت نفت گچساران آورد عبور کرده و با غرور از نماینده ای صحبت می کنند که تنها با وعده های توخالی و برای تصاحب چند پست و سمت در این شرکت خیانت های این نماینده را در حق خود و همکاران پرتلاششان فراموش کرده اند.

 بله این دوستان به ظاهر طرفدار فراموش کرده اند پاداش بازنشستگی که حق خاصه هر کارمند وزارت نفت است با دسیسه های همین غلام تاج گردون به کمتر از نصف رسیده و پولی که خود کارکنان صنعت نفت برای آینده خود در صندوقی پس انداز کرده بودند امروز باید صرف بریز و بپاش های همین غلام تاج گردون شود  این مردان و زنان نفتی فراموش کرده اند که در زمینه منابع انسانی در طی این ۸ سال چندین سمت شغلی از این شرکت حذف شد و بسیاری از همین جوانان بیکار یا قراردادی و پیمانکاری همین صنعت با یک برنامه ریزی صحیح می توانستند به کار مشغول شوند یا حداقل تبدیل وضعیت شوند.

ده هکر که ترس از هکر ها را زیادتر کرده است
دنبال کنید

 این مردان و زنان نفتی فراموش کرده اند برنامه ریزی های آقای نماینده فعلی و دوستانش در دولت  چگونه بر بدنه کشور و صنعت نفت آسیب زد که امروز  شاهد کاهش چشم گیر و محسوس تولید نفت در کشور و حتی همین منطقه نفتی گچساران هستیم .

برادران و خواهران نفتی که شب گذشته در همایش حامیان نفتی به عشق دیدن جناب خان شرکت کردند فراموش کرده اند که در این ۸ سال بر سر ورزش نفت گچساران چه آمد، بر سر ورزش قهرمانی نفت چه آمد هندبال نفت بانوان و مردان که جایگاه جهانی و آسیایی داشت کجا رفت، مردان و زنان قراردادی و پیمانکاری نفتی حامی تاج گردون حتی در این مراسم یک پرسش از او نداشتند که این همه آمد و رفت وزیران و نمایندگان مجلس برای حل مشکل کارکنان قراردادی به کجا رسید؟.

 در کدام ارگان دولتی یک نیروی قراردادی یا پیمانکاری ۲۰ سال تبدیل وضعیت نمی شود آیا خود شخص نماینده می تواند با این حقوقی که این قشر از کارکنان قراردادی و پیمانکاری می گیرند یک هفته سپری کند؟ چه برسد به یک ماه؟ حال دیگر گذشت و شما حامیان نفتی تاج گردون شدید و شرکت هم کردید اما پاسخ وجدان خود را چگونه خواهید داد جواب فرزندان و آیندگان را چه خواهید داد یک نفر بازنشسته نفتی با این مبلغ پاداش اگر تاکنون منزل شخصی تهیه نکرده باشد چگونه می تواند خانه دار شود چگونه می تواند پاسخگوی فرزندان خود باشد؟.

 آیا با این میزان تورم می تواند با این پاداش حتی یک ماشین تولید داخل مرغوب تهیه کند. قطعا چه تاج گردون رای بیاورد چه نیاورد آنهایی که در همایش حامیان کف و کل و هورااا کشیدند و به عشق جناب خان یا عزت و غیرت کارکنان صنعت نفت بازی کردند باید پاسخگوی نسل آینده نفت باشند که بدست همین غلام تاجگردونی ها و نه غلام مردم گچساران  به سمت نابودی برود.

سلامی از قلبم به بیروت!
دنبال کنید

 قطعاً سخنرانان و حامیان نفتی این نماینده به زودی در محضر همین کارکنان مظلوم صنعت نفت روسیاه و به حاشیه رانده خواهند شد. اما روی صحبتم با طرف دیگر حامیان نفتی یعنی حامیان نفتی سید قدرت است که علیرغم وجود موجی از تهدید و تهمت که برای عدم حضور آنان در این جلسه ازسوی حامیان نماینده فعلی روبرو بودند بالاخره خود را برای رهایی نفت از کانون دورهمی ،به همایش رساندید و البته نه برای تصاحب صندلی های وعده داده شده از سوی تاج گردون بلکه برای پس گرفتن عزت و اعتبار دوباره نفت و کارکنان خدوم و زحمتکش نفت.

امید که این موج ادامه داشته باشد و روز سه شنبه راس ساعت ۲۰ با حضور پرشور در همایش حامیان نفتی دکتر هومان عسگری واقع در ستاد مرکزی ایشان بین کوچه ۸و۹ سه راهی که با سخنرانی مدیران عامل اسبق نفت آقایان حاج علی فولادی و دکتر غلامرضا پاکدل برگزار خواهد شد،از غیرت از دست رفته کارکنان نفت گچساران دفاع کنیم. و از پشت پرده های هشت سال ذلت بار نفت و گاز گچساران برای انتخاب اصلح آگاه خواهیم شد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi