چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

سید قدرت الله حسینی پور،کاندیدای انتخابات مجلس

این سمت کِل می زنند و آن سمت لُرکه / این کجایش حمله به بویراحمد است؟!

کاندیدای انتخابات مجلس:همین تجمعات و حضور را داشته باشید که حدود ساعت های یک تا دو نیمه شب سوم اسفندماه این جمع این سمت سالن کِل می زنند و آن جمعیت سمت دیگر سالن هم لُرکه می زنند. سید قدرت الله حسینی پور،کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در همایش بزرگ وحدت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 50129
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

کرونا :

این سمت کِل می زنند و آن سمت لُرکه / این کجایش حمله به بویراحمد است؟!
کاندیدای انتخابات مجلس:همین تجمعات و حضور را داشته باشید که حدود ساعت های یک تا دو نیمه شب سوم اسفندماه این جمع این سمت سالن کِل می زنند و آن جمعیت سمت دیگر سالن هم لُرکه می زنند.

سید قدرت الله حسینی پور،کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در همایش بزرگ وحدت و همدلی که به میزبانی طایفه بزرگ بناری در تالار قصر سفید این شهرستان برگزار شد، گفت: امروز در کمربندی باشت و در بین طوایف منطقه برنامه ای داشتیم،عرض بنده این است که اگر محاسن یک خانواده ،طایفه ای و یا منطقه ای مطرح بشود، مگر جرم است؟.

وی افزود:بنده بیان کردم درگیری بین “کی لهراسب باطولی” و بابا امیر شیخی ها شد ، کشته شدند و نیز کشتند ،این ها هم مقاومت کردند و حالا این موضوع کجایش بد است؟ کی من در سخنانم به بویراحمد حمله کردم؟ اولا مادر بزرگ من و مادر کی لهراسب دختر عمو هستند.

حسینی پور در ادامه گفت:این آدم های قدیمی خیلی ها آینده نگر و تیز بین بودند، بنا به دلایلی پدر بنده از منطقه باوی از “ملک منصور خان باشتی” یاغی شد،رفت پیش چرامی ها و بابکانی ها و بابکانی ها،دایی های بنده می خواستند یکی از دخترانشان را به پدر بنده بدهند، چون یک سید خوشتیب ،خوش کلام و بوری بود،پدرم گفت که نه و خواهرزاده ات را به من بده که هم چرامی ها را داشته باشم و هم بویراحمد را پس به همین دلیل تمام طوایف ایل بزرگ چرامی ها ازجمله بناری ها فامیل بنده هستند و بنده هم افتخار می کنم که منصوب به این طایفه هستم.

نوشتن یک هنر فردی است ، هر کس دغدغه ی ذهنی نداشته باشد تعهد صنفی ندارد
دنبال کنید

حسینی پورتصریح کرد:چند نفر در همین جمع زیر گوش بنده گفتند عده ای علیه شما می نویسند و سخنانت را اصلاحش کن،ای کسی که در فضای مجازی حرف مفت می زنی مگر بنده چه چیزی گفتم این‌ مرد شجاع(کی لهراسب) به حوزه باوی حمله کرد و این طایفه هم بالاخره شجاعانه ایستادگی کردند و مگر کار بدی کردند؟که از آنها کشته شد و از اینها هم افرادی کشته شدند، این کجایش حمله به بویراحمد است؟.

وی تصریح کرد:ما آمده ایم از حقوق شما مردم گچساران و باشت،استان و ملت ایران دفاع کنیم چرا که حقوق شما بویژه مستصعفین و قشر پایین جامعه تضییع شده که باید فردی دلسوز ،شجاع، توانمند،آگاه به مسائل و بدون ریا و بدون توجه به منافع خود و خانواده اش از حقوق شما دفاع کند که فکر می کنم و اشتباه هم نمی کنم که این فردی که این توانمندی را دارد که از حقوق حقه شما دفاع کند و تو دهان کسانی که به شما ظلم و بی توجهی کردند، بزند؛آن فرد بنده هستم.

وی تصریح کرد:همین تجمعات و حضور را داشته باشید که حدود ساعت های یک تا دو نیمه شب سوم اسفندماه این جمع این سمت سالن کِل می زنند و آن جمعیت سمت دیگر سالن هم لُرکه می زنند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi