جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

غلامرضا تاجگردون صدای مخالفانش را “صدای کلاغان بدآواز” خواند

تاجگردون نماینده فعلی مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در مراسم افتتاحیه ستاد تبلیغاتی و جوانان حامی خود شامگاه ۲۴بهمن ماه اظهار داشت : سلام خدمت تمامی شهروندانم که به این مکان آمدند تا برای خود تصمیم بگیرند و بگویند ما راهی را که انتخاب کرده ایم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 50109
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰:۲۶

کرونا :

غلامرضا تاجگردون صدای مخالفانش را “صدای کلاغان بدآواز” خواند

تاجگردون نماینده فعلی مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در مراسم افتتاحیه ستاد تبلیغاتی و جوانان حامی خود شامگاه ۲۴بهمن ماه اظهار داشت : سلام خدمت تمامی شهروندانم که به این مکان آمدند تا برای خود تصمیم بگیرند و بگویند ما راهی را که انتخاب کرده ایم ادامه می دهیم،تا کور شوند هر آنکه نتواند دید.

وی با بیان اینکه امروز مانند ۴سال گذشته آغاز کارمان با جوانان بود و در روز اول جوانان آمدند و کار تمام شد، ادامه داد:با هر درد و آسیبی که داشتیم و داریم با هم می مانیم و می سازیم دیارمان را.

تاجگردون افزود: سختی ها را گذرانده،دردها را کم کردیم و نسخه ها را پیدا کردیم و این راه خوش سیما را به هیچ کس و هیچ چیز نمی فروشیم.

وی تصریح کرد: کور پنداشتند آنان که فکر کردن با دسیسه می توانند این جوانان را خاموش کنند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس بیان داشت : امروز راه ما شفاف است، عزت، آزادی و زندگی برا همه است.

تاجگردون افزود: این جوانان آمدند تا بگویند به عهدی که با تاجگردون بسته اند ایستاده اند.

نماینده فعلی مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد : ما ریشه در خاک داریم و درخت بلوطیم، ریشه هایمان در خاک است.

وی با بیان اینکه برخی یادشان رفته که ما که هستیم، افزود: ما در کنار هم شهرمان را می سازیم و پیش خواهیم رفت،نه عبور می کنیم، نه کامبک می کنیم و نه مختار می خواهیم،ما فقط یک چیز می خواهیم صداقت و صمیمیت،ما فقط می خواهیم برخی راهمان را کج نکنند.

جان باختن جمعی از کارگران معدن آزادشهر را تسلیت گفت
دنبال کنید

تاجگردون ادامه داد : غیرتمندان ، جوانان گچسارانی و ای آنانی که امید به آینده گرفتید بدانید اگر درد دارید درمانتان همین راه است و لاغیر.

وی افزود: برخی ما را از این راهها زیاد بردند،بردند سرچشمه و به ما آب ندادند و برگرداندند.

تاجگردون گفت : این جوانان آمدند که بگویند می خواهیم در زندگی خود و آینده مان نقش بیافرینیم.

وی افزود: من آمده ام تا بگویم تاجگردون همچون سالهای گذشته غلام گچسارانی هاست، بگویم حلوقمم حلقوم بچه های گچسارانی است،آمده ام بگویم اگر می خواهم در این مسیر با هم باشیم چون می خواهم پشتم به پشتی دست شما گرم باشد.

این کاندیدای شاخص ادامه داد: جوانان، پدران و جوانان پشتم را بگیرید تا دست توانای شما باشم،پشتم را بگیرید تا به جرات بگوم لر هستم،صدایم نلرزد، گلویم نخراشد و بگویم حق مردمم همین است.

تاجگردون تصریح کرد: بشتابید حقتان بیش از این است که فکر می کنید،امروز آغاز راه است با هم باید تلاش کنیم،همه با هم بلند شویم و بگویم،.برای خود و آینده تان تلاش کنید و مستقیم به جلو بروید‌.

وی افزود: قبل تر محبت کردم و گفتم صداهایی که می شنوید صدای گنجشک است اما حال می گویم آن صداها صدای کلاغان بدآواز بود .

تاجگردون عنوان کرد: من کسی بودم که شعور و شعارم را در خدمت مردم و ایران عزیز گذاشتم.

وی افزود: برخی خواستند همه را از ما بربایند،کور خواندید بیاید ببینید این شعور و حساسیت جامعه را، اینها غلام خودشان را رها نمی کنند.

تاجگردون ادامه داد: من راهم، هدفم، برنامه ام و مسیرم مشخص است.

احتمال بازگشت اصولگرایان به احمد‌‌‌‌‌ی‌نژاد‌‌‌‌‌ برای انتخابات بعد‌‌‌‌‌ی د‌‌‌‌‌ور از ذهن نیست
دنبال کنید

وی افزود: اکنون وقت به سایه نشستن پدران است، وقت این است که بگویم این سرو قامتی که ساخته ایم از آن ماست و رهایش نمیکنیم، ما می خواهیم در این راه شما همراهمان باشید.

نماینده فعلی مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خطاب به هوادارانش گفت : تا ۲اسفند نخوابید من هم نمی خوابم،من چرا نمی خوابم؟من به عشق شما نمی خوابم.

تاجگردون گفت: من محافظ مسلح هستم و دندانهای تیز و شوم کسانی که ۳۰سال خون این مردم را آشامیدند را می بینم.

وی افزود: تاجگردون هیچ نیاز مالی ندارد ۳۰سال خدمتش را کرده،آن چیزی که می بینم عزت شما و آن چیزی که نمی خواهم دندان خون آشامان است.

کاندیدای حوزه انتخابیه گچساران و باشت ادامه داد: به کسانی که از من ناراحت هستند ابلاغ سلام بکنید و بگوید اگر در مدت خدمت تاجگردون کاهلی در من بوده و دیده اید عذر می خواهد.

تاجگردون گفت : برخی کور خوانده اید آنچه خودمان کاشته ایم خودمان نیز درو می کنیم.  یاریم دهید در این راه که راه شماست،با هم برویم.  روز سوم اسفند هتریک خواهیم کرد،جشن خواهیم گرفت و صدای سرود سوم را با هم خواهیم خواند.

وی گفت: بیاید صدای بلبلان خوش آواز را بر فراز آسمان گچساران و باشت طنین انداز کنیم.  کلاغان بد صدا باید از این شهر بروند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi