جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده حوزه گچساران و باشت / هیچ کدام از فرمانداری ها به طور رسمی اسامی را اعلام نکردند

یک منبع اگاه در گفتگو با صبح زاگرس اسامی نامزدهای تایید صلالحیت شده حوزه گچساران و باشت را اعلام کرد. بر این اساس آقایان نوذر بزمی، سید قدرت الله حسینی، اردلان زینل زاده، زهره فولادی وندا، میلاد گرجی و بهنام همتی تایید صلاحیت شده اند. در میان نامزدهی سرشناس نیز صلاحیت هومان عسکری احراز نشده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49840
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

کرونا :

اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده حوزه گچساران و باشت / هیچ کدام از فرمانداری ها به طور رسمی اسامی را اعلام نکردند

یک منبع اگاه در گفتگو با صبح زاگرس اسامی نامزدهای تایید صلالحیت شده حوزه گچساران و باشت را اعلام کرد.

بر این اساس آقایان نوذر بزمی، سید قدرت الله حسینی، اردلان زینل زاده، زهره فولادی وندا، میلاد گرجی و بهنام همتی تایید صلاحیت شده اند.

در میان نامزدهی سرشناس نیز صلاحیت هومان عسکری احراز نشده است.

در خصوص تایید صلاحیت غلامرضا تاجگردون نیز تاکنون خبری منتشر نشده است.

انتهای پیام/

 

خبر تکمیلی:

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی به فرمانداری ها اعلام شد و هر چند هیچ کدام از فرمانداری ها به طور رسمی اسامی را اعلام نکردند اما خبرهای منتشر شده تا حدود زیادی تکلیف را مشخص کرده است.

حوزه انتخابیه گچساران و باشت یکی از پرحاشیه ترین حوزه های انتخابیه در سراسر کشور بوده است و اتفاقات اخیر در نشست های انتخاباتی این موضوع را تایید می کند.

در حالی که همگان منتظر بودند با اعلام اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده، نام غلامرضا تاجگردون نیز در میان اسامی دیده شود اما با توجه به خبرهای رسیده هنوز در خصوص این موضوع خبری منتشر نشده است و شنیده ها حاکی از عدم احراز صلاحیت نماینده فعلی گچساران و باشت دارد.

گفته می شود یکی از دلایلی که هنوز تایید یا عدم احراز صلاحیت غلامرضا تاجگردون اعلام نشده این است که برای پاسخ به ابهامات موجود در پرونده خود تلاش می کند و به نظر می رسد تا چند روز آینده نتیجه اعلام خواهد شد.

گفتنی است در روزهای اخیر اتهاماتی به نماینده گچساران و باشت نسبت داده شد که شاید در روند بررسی پرونده وی تاثیرگذار بوده است، البته پیش از این نیز مسائلی در خصوص تاجگردون عنوان شده بود که درستی آن ها در هاله ای ابهام قرار داشت.

جشنواره جشن وصال، ده زوج اهوازی را راهی خانه بخت کرد
دنبال کنید

اکنون باید منتظر ماند و دید آیا غلامرضا تاجگردون مجوز حضور در کارزار انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیدا خواهد کرد و مربع رقابت در شهرستان های گچساران و باشت شکل می گیرد یا این که تاجگردون از کورس چهارگانه عقب خواهد ماند.

 صبح زاگرس

 

نکته تکمیلی؛

سه نوع تایید صلاحیت داریم:

۱- تایید صلاحیت شده است.

۲- احراز صلاحیت نشده است.

۳- در هیچ کدام از دسته ها نیست یعنی ابهامی وجود دارد که نامزد مورد نظر باید از خودش دفاع کند تا یا تایید صلاحیت شود و یا احراز صلاحیت نشود.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi