جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

یک شکایت عجیب و بی سابقه در دادگاه دهدشت / دایره پاسخگویی رسمی نمایندگان کامل می شود

  به نقل از افتو نیوز، یک شکایت عجیب و بی سابقه در دادگاه دهدشت ثبت شد. سه تن از فعالان مدنی شهرستان کهگیلویه، سه نفر از نمایندگان ادوار مجلس این حوزه انتخابیه را به دادگاه می کشانند. طرح دعوی چند تن از فعالان مدنی شهرستان کهگیلویه با عنوان مطالبه خسارات مادی و معنوی (

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49785
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۹:۵۸

کرونا :

یک شکایت عجیب و بی سابقه در دادگاه دهدشت / دایره پاسخگویی رسمی نمایندگان کامل می شود

 

به نقل از افتو نیوز، یک شکایت عجیب و بی سابقه در دادگاه دهدشت ثبت شد. سه تن از فعالان مدنی شهرستان کهگیلویه، سه نفر از نمایندگان ادوار مجلس این حوزه انتخابیه را به دادگاه می کشانند.

طرح دعوی چند تن از فعالان مدنی شهرستان کهگیلویه با عنوان مطالبه خسارات مادی و معنوی ( عذرخواهی با درج در روزنامه رسمی) ناشی از عدم رعایت مصلحت موکلین در انجام وظایف نمایندگی با وکالت آقایان سامر محبت پور و مصطفی آرامی علیه چند تن از نمایندگان ادوار شهرستان کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در دادگاه دهدشت ثبت شده و طی روزها یا ماههای آینده موحد، بزرگواری و هاشمی پور به دادگاه فراخوانده می شوند.

به نظر می رسد شکایت از نمایندگان مجلس در یک حوزه انتخابیه برای عذرخواهی رسمی از موکلان از بی سابقه ترین پرونده های سیستم قضایی استان و کشور باشد.

 

تکمیلی؛ به نظر می رسد این نوع شکایت موکلین نشان می دهد موکلین درصورت پاسخگو نبودن یک نماینده می توانند شکایت نماینده را کرده و پاسخگویی آن را از مراجع رسمی بخواهند … این حرکت می تواند نمایندگان را برای پاسخگو بودن اعمالشان به تحرک وادارد و دایره پاسخگویی را کامل کند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi