پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کور خوانده اید / به سمت کسی هم غَش نمی کنم / خشونت گرایی در روز انتخابات

هومان عسکری،کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در همایشی تحت عنوان همدلی و هم اندیشی که در تالار ستاره شب این شهرستان برگزار شد، گفت:برای آیندگان مان تمام زحمت و تلاشمان را بکار خواهیم گرفت چرا که همه از تبعیض ، قومگرایی و بی عدالتی در این منطقه ای که زندگی می

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49715
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶

کرونا :

کور خوانده اید / به سمت کسی هم غَش نمی کنم / خشونت گرایی در روز انتخابات

هومان عسکری،کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در همایشی تحت عنوان همدلی و هم اندیشی که در تالار ستاره شب این شهرستان برگزار شد، گفت:برای آیندگان مان تمام زحمت و تلاشمان را بکار خواهیم گرفت چرا که همه از تبعیض ، قومگرایی و بی عدالتی در این منطقه ای که زندگی می کنیم،خسته شده اند.

مسئولیت جوانان

وی افزود:امروز متاسفانه بی اعتمادی به نسل جوان وجود دارد چرا که چهل سال عده ای به روش های مختلف و به هر نامی و به هر وسیله ای مسئولیت ها را در دست گرفته اند و از منصب هایشان کوتاه هم نمی آیند،اما در گام دوم انقلاب نسل جوان مسئولیت را به عنوان مطالبه اصلی خودش با تمام قدرت و اگر لازم هم باشد با قوه قهریه به دست خواهد گرفت.

عسکری تصریح کرد:یکی از این مطالبات مهم نسل امروزی هم بحث مجلس شورای اسلامی است ،نه این مجلسی که الان وجود دارد و مجلسی باید باشد که در راس و شان نظام باشد و نه اینکه جایگاه دلالی و رفتارهای غیرمتعارف اشخاص غیرعلمی باشد.

تغییر در مجلس

این کاندیدای انتخابات گفت:مجلسی که از سال ۳۲ ساختار کمیسیون هایش تشکیل شده و یک ساختار قدیمی دارد که نسل جوان باید این ساختارها را تغییر بدهند و ان شاءالله این تغییر هم انجام خواهد شد.

طرح شفافیت آرا نمایندگان

وی اظهارکرد:چرا امروز جایگاه نمایندگی به اندازه یک فرماندار تقلیل یافته است؟،آرای نمایندگان مجلس باید شفاف سازی شود و این حق طبیعی مردم است که طرح شفافیت آرا نمایندگان اجرایی شود.

دلالی درمجلس

عسکری افزود:طرح نظارت برعملکرد نمایندگان نیز باید تصویب شود و چرا نماینده ای در مجلس وارد شود که هیچ دغدغه ای برای رفع مشکلات مردم نداشته باشد؟،هرچند باید طرحی مصوب شود که اگر نماینده ای سهل انگاری و یا در مجلس دلالی کرد!، باید به تخلفات نمایندگان نیز رسیدگی کرد.

این کاندیدای انتخابات گفت:اگر نماینده ای دلالی کرد باید از مجلس اخراج شود، چرا قوانینی که لازم الاجرا هستند، اما اجرا نمی شوند درحالی که ۸۱ درصد از قوانین مجلس کاربردی نیستند و باید قوانینی وضع شود که لازم الاجرا شوند.

اعزام تجهیزات لشکر ۱۶ زرهی قزوین به مرزهای شمال غرب
دنبال کنید

سهل انگاری در حوزه نظارت بردولت

وی تصریح کرد:چرا قانون منع بکارگیری بازنشگستان اجرایی نشد؟ و چرا در حوزه نظارت بردولت به هر عنوانی سهل انگاری می کنند و چرا در بحث حقوق های نجومی ورود نکردند؟،مگر غیر از این است که مجلس جایگاهش را تغییر داده و از شان قانون گذاری به شان دلالی تغییر یافته است .

انتخاب اصلح

عسکری اظهارکرد:بنابراین شان مجلس این نیست که به حوزه اجرا وارد شود ، مردم باید در انتخاب خودشان کسانی را که یکبار برگزیدند و نتیجه ای هم نگرفتند،باز انتخاب نکنند چرا که انسان مومن دوبار از یک سوراخ گزیده نمی شود.

شاهد نارضایتی ها؟

این کاندیدای انتخابات گفت:چرا مجلس در بحث مالیات ها ورود و یا دخالت نمی کند و چرا دست در جیب مردم می کنند؟! اما برای ثروتمندان اینگونه نیست! و چرا ۷۵درصد مردم حوق های پایینی دارند و چرا اخذ مالیات فقط برای قشر فقیر است؟ و چرا بودجه سال آینده به گونه ای بسته شده که باز هم شاهد نارضایتی ها باشیم؟.

وکیل الدوله

وی تصریح کرد:دلیل اینکه بسیاری از موسسات خصوصی هستند و معافیت مالیاتی گرفته اند،چیست؟ شما اگر نماینده ملت هستید پس نباید وکیل الدوله باشید و چرا مسائلی که مربوط به مردم است در سطح کلان نیز چشم پوشی می کنید.

عسکری افزود:چرا ۴هزار و ۵۰۰میلیارد تومان برای تامین کسری بودجه را از جرائم راهنمایی و رانندگی پیش بینی کرده اید؟! که هر ایرانی باید نزدیک به ۲۰۰هزار تومان جریمه دهد! و چرا از ثروتمندان اقدامی صورت نمی گیرد چرا قاونی وضع نمی شود و چرا برخورد قاطع و شجاعانه ای انجام نمی شود؟!!.

کورخوانده اید

وی اظهارکرد:چرا از قشر مرفه مالیات گرفته نمی شود؟،چرا در بودجه سال آینده وام ازدواج را افزایش نداده اید؟ و چرا عامدا اقداماتی می کنید که نارضایتی بوجود بیاید و سال های آینده هم تکرار شود و مملکت را به باد مذاکره بکشانید؛ اما کور خوانده اید.

این کاندیدای انتخابات گفت: مجلس جایگاه کلان و نظارتی دارد و جایگاه شخصی و کارهای شخصی نیست!و در انتخاب اصلح باید خود مردم انتخابشان درست باشد و ما خودمان باید خودمان را تغییر دهیم و برای من ترک، لر، کهگیلویه بزرگ، بویراحمد و همه شهروندان یکی هستند و افتخار می کنم که از ایل قشقایی بلند شده ام و به همه این اقوام خدمت می کنم.

جانباز ۲۵ درصد شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از گچساران تا بوشهر رکاب زد
دنبال کنید

نماینده رشوه بگیر در مجلس

عسکری بیان کرد:چرا طرح هایی که در مجلس تصویب می شوند ،اجرا نمی شوند و چرا با نماینده ای که رشوه می گیرد برخورد نمی شود و اگر از همین فرار مالیاتی ها جلوگیری کنیم کسری بودجه براحتی جبران خواهد شد.

به سمت کسی هم غَش نمی کنم

این کاندیدای انتخابات گفت:یک عده می گویند که آقای دکتر عسکری با فلانی می بندد و با فلان شخص ائتلاف می کند! ، این را هشدار می دهد که من غیرت صولت الدوله ، تیزهوشی بهمن بیگی و صداقت حکیم جهانگیر خان قشقایی را به ارث برده ام و به سمت کسی هم غَش نمی کنم ومن داعیه دار پیام بهمن بیگی ام و بهمن بیگی برای ترک و لر تبعیض قائل نشد.

وی افزود:توصیه ای به دیگر کاندیداها دارم اینکه هم آبروی کاندیداها باید حفظ شود و هم ذخیره ای برای آیندگان باشند،هرچند نباید فضا را به سمت خشونت برد و نیز نباید همدیگر را با القاب حیوانات و پرندگان به همدیگر نسبت دهیم ، بلکه در فضایی با آرامش برای این مردمی که داعیه دار ادب ،فرهنگ و مظلومیت هستند و دل در گروی آینده این شهر دارد پس شرایطی را فراهیم کنیم که انتخاب اصلح صورت بگیرد.

خشونت گرایی در روز انتخابات

عسکری تصریح کرد: این اطمینان را می دهم که این دوره هر کاندیدایی به سمت معامله با رای مردم ، خشونت گرایی در روز انتخابات و نیز به سمت اینکه جو را مخدوش کند،برود!!پس بدانید همین مردم با انگشت شان تکلیف شما را در دوم اسفند مشخص می کنند.

این کاندیدای انتخابات گفت:امیدوارم همه قشقایی نه به عنوان ترک بودن به من رای بدهند و اگر شاخصه انتخاب یک نماینده اصلح را دیدند به آن رای بدهند و این فضای قومیتی در دوم اسفند شگفتی ساز خواهد شد

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi