پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

نمی بینی که اطرافت به خاطر بی عدالتی ها خالیست ؟ / این صدای جیک جیک نیست این صدای نعره ابابیل است

سید قدرت الله حسینی پور، کاندیدای مجلس یازدهم در حوزه گچساران و باشت عصر امروز در همایش در شهرستان باشت گفت:برخی ها نکاتی را مطرح می کنند که اکثرا غیر واقعی و بیشتر فرار رو به جلو است،گفته اند که صدای رقبای من گنجشک و جیک جیک است ،ما شان ایشان را بالاتر از این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49679
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷

کرونا :

نمی بینی که اطرافت به خاطر بی عدالتی ها خالیست ؟ / این صدای جیک جیک نیست این صدای نعره ابابیل است

سید قدرت الله حسینی پور، کاندیدای مجلس یازدهم در حوزه گچساران و باشت عصر امروز در همایش در شهرستان باشت گفت:برخی ها نکاتی را مطرح می کنند که اکثرا غیر واقعی و بیشتر فرار رو به جلو است،گفته اند که صدای رقبای من گنجشک و جیک جیک است ،ما شان ایشان را بالاتر از این می دانستیم اما خدمت شما حضار عرض کنم که این صدای جیک جیک نیست این صدای نعره ابابیل است.

وی افزود:می دانید ابابیل چیست؟پرندگانی هستند که موقعی که سپاه ابرهه به قصد تخریب خانه خدا حمله کردند آنان را نابود کردند،مثالی هست که می گویند آدمی که غرق می شوند حتی به حشیش ها(گیاهان خشک شده)هم چنگ می زند .

حسینی پور اظهار کرد: نمی بینی که اطرافت به خاطر بی عدالتی ها خالیست ؟نمی بینی مردم فوج فوج به دلیل وعده های بی اساس رهایت می کنند؟نمی بینی مردم وقتی که به آنان مراجعه می کنی اکثرا با بنده تماس می گیرند که حضور ایشان برخلاف میل ما بوده و ما با شما هستیم.

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:چند سوال دارم اگر ایشان(تاج گردون)جواب دهد من تا آخر انتخابات تا تبلیغات رسمی چیزی نگویم مشروط به اینکه جواب دهند،جناب نماینده محترم و دولتی که حامی ش هستی و دولت هم حامی تو است شما برای دور سوم که می خواهید به مجلس بروید قرار است برای ما چه کنید؟دلار سه هزارتومانی را تا هجده هزار تومان رساندید!.

وی افزود:سکه در دوره شما شد ۵ میلیون تومان می خواهی بروی مجلس قیمت آن را تغییر دهی؟،کدام مشکل را می خواهی حل کنی؟تورم را در برخی کالاها پانصد درصد کردید که در هیچ دوره ای چنین تورمی دیده نشده است!!!.

ساماندهی مجدد گلزار شهدای چاروسا لازم است
دنبال کنید

حسینی پور تصریح کرد:شما نقدینگی را که عامل تورم است چندین برابر کردید می خواهی به مجلس بروی چکار کنی؟اگر کارهاتان این کارها است که نتیجه آن را دیده ایم و فقر و فشار بر مردم را می بینیم.

وی اظهار کرد: همه مردم حتی سیگاری ها هم خوشحال می شدند سیگار گران شود ولی بنزین که این مصیبت ها را بوجود آورد و رهبری مظلوم ما مجبور شد دخالت کند تا سقوط نکنید و مملکت دچار آسیب بیشتر نشود گران نشود.

وی در ادامه تصریح کرد:نخبگان چه کسانی هستند؟غیر از برادر شما که معاون وزیر شود دیگر نخبه نداریم؟در همین طایفه گشین صدها فوق لیسانس و ده ها دکترا داریم،بجای اینکه برادرت را در آن گلوگاه قرار دهی که میلیاردها تومان می شود هزینه کرد، چرا از یکی از فرزندان این طایفه(محسن دلاویز) یا دیگر ایلات و استان استفاده نکردید؟کسی نبود مدیر کل امور فلان دستگاه شود الا داماد شما؟منظور از نخبه توسط شما اطرافیان شماست.

نمی بینی که اطرافت به خاطر بی عدالتی ها خالیست ؟ / این صدای جیک جیک نیست این صدای نعره ابابیل است 3

این کاندیدای انتخابات مجلس در ادامه گفت:در بحث رانت ها و ویژه خواری ها مردم به ما راست می گویند برخی کسانی که اطراف شما هستند نونی هستند نه جونی و برعکس آنان که ما خدمتشان هستیم جونی هستند نه نونی و من به شما عرض می کنم با شناختی که دارم به اندازه ای که برای باغ بنوشکه خواهرت اهمیت قائل هستی و تقویت می کنی برای همه مردم به همان اندازه باغ بنوشکه ارزش قائل نیستی.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi