سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

پیشنهاد جانباز گچسارانی به مدیرکل صداوسیمای استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل محترم #صداوسیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد جناب آقای رئوف موضوع:پیشنهاد برگزاری میزگرد گروهی نقد و بررسی نقاط ضعف و قوت سازمانها و عملکرد مدیران و مسئولین همراه با ارائه پیشنهاد در راستای وظیفه خطیر “امر به معروف و نهی از منکر”که یکی از اصلی ترین پیامهای قیام سالار شهیدان ،وصایای بنیانگذار جمهوری اسلامی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49250
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶

کرونا :

پیشنهاد جانباز گچسارانی به مدیرکل صداوسیمای استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل محترم #صداوسیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد جناب آقای رئوف

موضوع:پیشنهاد برگزاری میزگرد گروهی نقد و بررسی نقاط ضعف و قوت سازمانها و عملکرد مدیران و مسئولین همراه با ارائه پیشنهاد در راستای وظیفه خطیر “امر به معروف و نهی از منکر”که یکی از اصلی ترین پیامهای قیام سالار شهیدان ،وصایای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و توصیه های موُکد رهبر معظم انقلاب و عالی ترین مقام نظام جمهوری اسلامی ایران و همچنین از بروزترین متدهای مدیریتی درد نیا بوده و می باشد.

در همین راستا دو #پیشنهاد تقدیم حضور می گردد:

الف،به منظور راه اندازی کرسی های آزاداندیشی و تریبونهای نقد و بررسی عملکرد کلیه دستگاهها،نهادها و همه تشکیلات اداره کننده بخشهای مختلف در سه قوه و جایگاههای که #منتصب به رهبری هستند ،انتظار می رود با لحاظ اتاق شیشه ای و قابل روُیت برای مردم از متولیان امر جهت گفت و شنود بی پرده و گروهی دعوت بفرمائید.

تعیین کارگروهی متشکل از جوانان دانشگاهی(آقایان و خانم ها) ،#کارشناسان و #متخصصان بخشهای گوناگون لازمهُ این پیشنهاد بوده تا #منصفانه و #دلسوزانه موجبات اصلاح امور باهدف پیشرفت استان و تآمین رفاه و آسایش مردم فراهم و از خودکامگی،بی تفاوتی و انحراف دست اندرکاران جلوگیری شود.

باید بپذیریم مطلع بودن از تفکرات و احساسات احاد مردم و احترام به نظرات آنان حتی اگر مورد پسند برخی مسئولین قرار نگیرد ، بدون شک بیشترین منافع را برای کشور،مردم و #نظام و حتی خود #مسئولین بدنبال دارد.

ب،با فراهم نمودن زمینه “طوفان مغزها باهدف اندیشیدن و ارائه پیشنهاد و ایده در زمینه های مختلف و بدون مرز”می توان بدون ریالی هزینه خود را شریک ایده ها و راهکارهای مردم کرد. #اینجانب به سهم خودم و در ادامه درخواستهای تقدیمی قبلی به محضر بزرگان عرصه اداره جامعه مبنی بر توجه ویژه به تریبونهای #آزاداندیشی مشتاقانه آمادگی خود را جهت ارائه هر نوع کمکی در این راستا اعلام می دارم.

فرصت‌ها و دستاوردهای6سال مبارزه با تکفیری ها
دنبال کنید

اطمینان دارم با توجه به جوانی،دانش،تجربه و دلسوزی که در #جنابعالی و تک تک همکارانتان سراغ دارم ،فردای بهتری را با بهره گیری از اهرم بی نظیر رسانه برای مردم رقم خواهید زد.نگران نقد و گله های مردم نباشیم این مردم همان تاریخ سازانی هستند که بهترین جوانان خود را عاقلانه و عاشقانه تقدیم کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران کردند.

این امت بی نظیر اگر از امکانات درون نظام و کشور درددل کنند هرگز اجازه نخواهند داد که صدای اعتراضشان از بلندگوهای دشمنان #تاریخ،تمدن و نظام جمهوری اسلامی ایران شنیده شود.

این مردم صاحب بهترین# اندیشه،#خلاقیت و #ابتکار هستند فقط کافیست به آنها مجددا اعتماد کنیم و هراسی از آینده فردی خود نداشته باشیم و همانند جوانان تخریب چی دوران دفاع مقدس وقتش فرارسیده که از سیم خاردارهای خود ساخته،بگذریم.

دوازده شهریور مصادف با چهارم محرم نود و هشت

#ابوالحسن #غلامی

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi