جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

افتتاح و کلنگ زنی چند طرح کشاورزی در گچساران / من نه از چپی ها هستم و نه از راستی ها و ملاک و معیارم مقام معظم رهبری است / تکدی گری در جلسه شورای اداری گچساران

صبح امروز با حضور فرماندار ،رئیس دادگستری و مدیران ادارات شهرستان گچساران جلسه شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. معاون فرماندار گچساران در جلسه ضمن تبریک هفته دولت و روز مباهله پیامبر(ص)روز کارمند را تبریک گفت .سجادپور در ادامه افزود:دوم تا هشتم شهریور که هفته دولت نامگذاری شده است شاهد افتتاح و کلنگ زنی طرح ها خواهیم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49184
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵

کرونا :

افتتاح و کلنگ زنی چند طرح کشاورزی در گچساران / من نه از چپی ها هستم و نه از راستی ها و ملاک و معیارم مقام معظم رهبری است / تکدی گری در جلسه شورای اداری گچساران

صبح امروز با حضور فرماندار ،رئیس دادگستری و مدیران ادارات شهرستان گچساران جلسه شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

معاون فرماندار گچساران در جلسه ضمن تبریک هفته دولت و روز مباهله پیامبر(ص)روز کارمند را تبریک گفت .سجادپور در ادامه افزود:دوم تا هشتم شهریور که هفته دولت نامگذاری شده است شاهد افتتاح و کلنگ زنی طرح ها خواهیم بود که در روز پنجشنبه هفته جاری ساعت ۹صبح یادواره شهدای کارمند در مسجد شهیدان گچساران برگزار خواهد شد که امید است کارمندان دولت در این یادواره حضور پرشور داشته باشند.

معاون فرماندار گچساران خاطر نشان کرد: با توجه به آغاز ماه محرم و هفته امر معروف و نهی از منکر فضاسازی در ادارات با نصب بنر و پارچه صورت پذیرد.

افتتاح و کلنگ زنی چند طرح کشاورزی در گچساران

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گچساران در این جلسه ضمن تبریک هفته دولت از افتتاح و کلنگ زنی چند طرح کشاورزی در گچساران خبر داد. عبدالوهاب پورالحسینی با بیان اینکه همه اعتبارات تخصیص یافته به جهاد کشاورزی جذب شده است افزود:ما هر ساله در آستانه محرم برنامه دعای زیارت عاشورا و برنامه های امر به معروف و نهی از با حضور نماینده ولی فقیه در اداره خود برنامه برگزار می کنیم.

افتتاح و کلنگ زنی چند طرح کشاورزی در گچساران / من نه از چپی ها هستم و نه از راستی ها و ملاک و معیارم مقام معظم رهبری است / تکدی گری در جلسه شورای اداری گچساران 4

من نه از چپی ها هستم و نه از راستی ها و ملاک و معیارم مقام معظم رهبری است

رئیس دادگستری شهرستان گچساران در این جلسه ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر نسبت به عدم تکریم ارباب رجوع در برخی نهاد ها انتقاد کرد.رضا غریب پور جهان آباد با بیان اینکه قرار نیست همه تقاضاها مورد تایید قرار بگیرند افزود: اگر قرار است تقاضایی رد شود با احترام صورت بگیرد.

بیشتر کارخانه‌های تولیدی گچساران تعطیل یا نیمه تعطیل است / یکی از مشکلات اصناف عدم توان مالی هزینه واحد بازرسی و نظارت اصناف است
دنبال کنید

رئیس دادگستری شهرستان گچساران به موضوع استخدام ها ورود کرد و گفت:من نه از چپی ها هستم و نه از راستی ها و ملاک و معیارم مقام معظم رهبری است اما افراد زیادی به من مراجعه می کنند و از استخدام های فله ای ناراضی هستند.

غریب پور ادامه داد:من کاری به دولت ها ندارم و در بحث امر به معروف و نهی از منکر اگر من یا دیگری در طول خدمت سفارش کسی را کنیم که استخدام بشود در فساد خواهیم بود و اگر قرار است از ۳نفر یک نفر استخدام بشود قانونی جذب بشود تا همان دو نفر دیگر هم راضی باشند.

رئیس دادگستری گچساران به نارضایتی مردم از بانک ها اشاره کرد و افزود:ارباب رجوع به من مراجعه کرده و گفته یک نفر در بانک سه قسط عقب افتاده دارد اما پرونده اش به دادگستری فرستاده نمی شود اما من که یک قسط عقب افتاده دارم پرونده ام به دادگستری فرستاده شده است و من در همین جا اعلام می کنم که بانک ها یک معیار مثلا ۵ قسط در نظر بگیرند و برای همه اقدام بشود.

غریب پور گریزی به استفاده از خودروهای پلاک قرمز در ساعات غیر اداری زد گفت:ما در این موضوع از توصیه و تعارف می گذریم و شخصا با فرمانده انتظامی و دادستان شهرستان جلسه می گذارم و می گویم در مورد فلان اداره پرونده تشکیل شده است چرا که تردد خودروهای پلاک قرمز در ساعات غیر اداری ذهنیت عمومی را نسبت به حکومت خدشه دار می کند و باعث نارضایتی می شود.

رئیس دادگستری شهرستان گچساران از رسانه ها خواست به موضوع تعاملات ورود کنند و تعاملات یعنی اینکه چون چند مسئول با یک شخص در ارتباط هستند از امر به معروف آنها خودداری کرد که نیاز است به این تعاملات ورود کرد.

گچساران همواره یکی از شهرستان‌های مهم در عرصه انتخابات بوده
دنبال کنید

تکدی گری در جلسه شورای اداری گچساران

یکی از حواشی جلسه شورای اداری هفته دولت ورود یک فرد نیازمند به سالن جلسات بود که تقاضای کمک مالی داشت که رئیس دادگستری در سخنان خود به این موضوع اشاره کرد و گفت:ما باید برای رفع تکدی گری و بیکاری ساز و کاری در نظر بگیریم تا این معضلات برطرف شود.

 

افتتاح و کلنگ زنی چند طرح کشاورزی در گچساران / من نه از چپی ها هستم و نه از راستی ها و ملاک و معیارم مقام معظم رهبری است / تکدی گری در جلسه شورای اداری گچساران 5

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi