سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

آغاز هفته دولت با هفت پروژه ملی و استانی آبفای کهگیلویه و بویراحمد

سه پروژه ملی و چهار پروژه استانی آبرسانی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسد. فیض اله پاسره در حاشیه بازدید از پروژه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب تنگاری دشت روم، گفت: این پروژه با اعتبار بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال برای ۷۰۰

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49179
تاریخ انتشار : جمعه ۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸

کرونا :

آغاز هفته دولت با هفت پروژه ملی و استانی آبفای کهگیلویه و بویراحمد

سه پروژه ملی و چهار پروژه استانی آبرسانی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

فیض اله پاسره در حاشیه بازدید از پروژه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب تنگاری دشت روم، گفت: این پروژه با اعتبار بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال برای ۷۰۰ خانوار در حال اجرا است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان افزود: این پروژه بزرگ تصفیه بهداشتی فاضلاب که در راستای حراست از منابع آب ارزشمند این منطقه عملیاتی شده، هم اکنون قریب به ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پاسره با تاکید بر استفاده از نیروی بومی در اجرای پروژه، تصریح کرد: تمامی فرایند های اجرای شبکه و تصفیه خانه مجهز فاضلاب تنگاری به دست نیروهای تحصیل کرده استان انجام می شود .

وی در ادامه با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت نام و یاد شهدای دولت از جمله شهید رجایی و شهید باهنر، افزود: در هفته دولت در زمینه آب روستایی ۷ پروژه بزرگ آبرسانی، تصفیه آب و جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب به بهره برداری می رسد.
پاسره بیان کرد: بهره برداری از ۳ پروژه ملی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان و همچنین ۴ پروژه استانی با اعتبار حدود ۵ میلیارد تومان در هفته دولت عملیاتی می شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان خاطر نشان کرد: ۲۲ هزار نفر در پروژه های ملی شرکت آب و فاضلاب روستایی که در هفته دولت به بهره برداری می رسد ذینفع خواهند شد، در زمینه پروژه های استانی نیز قریب به ۳۰۰۰ نفر از خدمات آبفای روستایی بهره مند خواهند شد.

جولان دندانپزشک قلابی در اهواز/ دردی که مسوولان علاجی برایش ندارند
دنبال کنید

وی در پاسخ خبرنگاران در خصوص زمان بهره‌برداری از فاضلاب سی سخت، گفت: این پروژه جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب برای جمعیت ۱۰ هزار نفری و در نهایت با هزینه ۱۵ میلیارد تومانی در هفته آتی به بهره برداری می رسد.

پاسره در واکنش به گلایه ها از طولانی شدن پروژه تصفیه خانه آب سرفاریاب هم گفت: این پروژه بزرگ با حساسیت جدی ما برای تامین بهترین تجهیزات، طولانی شد؛ اما خوشحالم کاری تحویل مردم می شود که استانداردهای جهانی در آن رعایت شده و هم اکنون این پروژه با اعتبار قریب به ۶۰ میلیارد ریال در مدار بهره‌برداری است و آب بسیار باکیفیت و سالم برای مناطق شهر و روستاهای سرفاریاب تولید و عرضه می شود.

پاسره در پایان از سفر وزیر نیرو به کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و بیان کرد: وزیر نیرو برای بررسی و پیگیری عملیات اجرایی طرح های این وزارتخانه در استان و افتتاح پروژه های آب و برق در شهریورماه به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi