جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

برای درمان کودکان بیمار مادر زادی در کهگیلویه و بویراحمد جراح اطفال نداریم

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پزشک جراح اطفال در استان نداریم، گفت: انتظار می رود وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این زمینه تدبیری کنند.  اخبار استانها – حجت الاسلام سید علی فتح میر محمدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج ،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49057
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹

کرونا :

برای درمان کودکان بیمار مادر زادی در کهگیلویه و بویراحمد جراح اطفال نداریم
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پزشک جراح اطفال در استان نداریم، گفت: انتظار می رود وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این زمینه تدبیری کنند.

 اخبار استانها – حجت الاسلام سید علی فتح میر محمدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج ، اظهار داشت: برای حمایت و درمان کودکان بیمار مادر زادی در استان جراح اطفال نداریم که بدون شک رفع این مشکل نیازمند توجه بیش از پیش وزارت بهداشت و درمان است.

وی یکی از خواسته های به حق مردم این استان از مجموعه وزارت بهداشت و درمان و همچنین دانشگاه علوم پزشکی را داشتن پزشک جراح اطفال عنوان کرد و افزود: دانشگاه در این زمنیه چاره اندشی کند تا دیگر نیازی به درمان در دیگر استان ها نباشد.

میرمحمدی با تقدیر از برخی موسسه های خیریه پزشکی-درمانی ادامه داد: در سال های اخیر برخی از موسسه ها و بنیادهای خیریه درمانی در زمینه درمان بیماران در بخش های مختلف سنگ تمام گذاشته اند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حوزه سلامت و درمان تشکل های مردم نهاد قوی در این استان فعالیت دارند و تاکنون مجمع خیرین سلامت کارهای بزرگی را به سرانجام رسانده است

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi