پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اصحاب رسانه در زمینه شناخته نشدن درست جایگاه رسانه غفلت کرده‌اند

حمید خرمدل امروز در نشست با اصحاب رسانه به همت روابط عمومی سپاه فتح و بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شناخته نشدن درست جایگاه رسانه در کشور اظهار کرد: خود اصحاب رسانه در این زمینه غفلت کرده‌اند و باید گفت در هیچ کجای دنیا رسانه‌ها مثل ما عمل نمی‌کنند. وی با مقایسه عملکردی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49050
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹

کرونا :

اصحاب رسانه در زمینه شناخته نشدن درست جایگاه رسانه غفلت کرده‌اند

حمید خرمدل امروز در نشست با اصحاب رسانه به همت روابط عمومی سپاه فتح و بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شناخته نشدن درست جایگاه رسانه در کشور اظهار کرد: خود اصحاب رسانه در این زمینه غفلت کرده‌اند و باید گفت در هیچ کجای دنیا رسانه‌ها مثل ما عمل نمی‌کنند.

وی با مقایسه عملکردی که رسانه‌های داخلی با رسانه‌های سایر کشورها دارند خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در همه دنیا نقطهپیشران ارزش‌های یک جامعه هستند و اگر امروز رژیم آمریکا زور و اراده خود را بر جهان تحمیل می‌کند موتور پیشران آن‌ها رسانه‌ها و سایر ابزار همچون هالیوود است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به برخی مشکلات و آسیب‌ها در جامعه از جمله بدحجابی اشاره کرد و گفت: این وضعیت بدحجابی مربوط به نوع نگرش خودمان در جامعه است که اگر متحد و منسجم عمل می‌کردیم مشکلات را نداشتیم اما در غرب وقتی از یک معیار و ملاک صحبت می‌شود همه رسانه‌های آن‌ها با یکدیگر متحد می‌شوند چنانکه سیاست‌های آمریکا از دوره کارتر همزمان با پیروزی انقلاب تاکنون که ترامپ بر مصدر امور قرار دارد، یکی بوده است.

خرمدل به برخی از مشکلاتی که موجب تشتت در جامعه شده و رسانه‌ها هم در ایجاد آن دخیل بوده‌اند اشاره کرد و گفت: وقتی به عینه می‌بینیم که مسؤولی خطا می‌کند و چند رسانه به آن می‌پردازند و در مقابل چند رسانه دیگر موافق مسؤول خطاکار جبهه‌گیری می‌کنند اوضاع کنونی را خواهیم داشت.

فرمانده سپاه فتح از رسانه‌های استان چند درخواست کرد و گفت: اول از همه از همه رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد قدردانی می‌کنیم که همه اخبار سپاه را با هر طرز تفکری پوشش می‌دهند و بهترین ارتباط را با رسانه‌ها داریم.

مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید سپاه ناحیه گچساران + تصویر
دنبال کنید

وی گفت: رسانه‌ها باید بحث مطالبه‌گری خود را داشته باشند و باید در زمینه آسیب‌های اجتماعی بیشتر وارد شوند چرا که برخی از آسیب‌ها در استان مثل طلاق و یا خودکشی و همچنین اعتیاد به مواد مخدر نگران کننده است.

خرمدل با بیان اینکه همه ما در این زمینه مسؤول هستیم و نباید شانه خالی کنیم افزود: نقش رسانه این است که مدیران را نسبت به چنین وضعیتی حساس کنند.

وی در پاسخ به سؤالی که سپاه در انتخابات پیش رو چگونه موضعی خواهد داشت اظهار کرد: امسال در سال انتخابات هستیم و سیاست‌زدگی همیشه در استان وجود داشته است در دل همین سیاست‌زدگی هم مباحث قومی و قبیله‌ای وجود دارد.

ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد موضوعات سیاسی و قوم و قبیله‌ای را موضوعاتی حقیر دانست و گفت: هر روز بحث از آمد و رفت و جابجایی‌هاست و باعث می‌شود که در خدمت به مردم خلل ایجاد شود.

خرمدل در خصوص انتخابات با بیان اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد قاطعانه در مورد پاسداری از رای مردم صحبت کرده است افزود: استاندار قسم جلاله یاد کرده که از آرای مردم حفاظت کند.

وی با بیان جایگاه بالای سپاه و حساسیتی که روی نام سپاه است اظهار کرد: به عنوان پاسدار حتما فعالیت سیاسی و فرهنگی داریم اما نه به معنای جانبداری از فرد و جریان خاص بلکه بیانات امام و رهبری برای مردم تبیین خواهد شد و ملاک‌ها را به مردم می‌گوییم  اما سپاه هیچگاه از فرد و شخصی حمایت نکرده و نخواهد کرد و در غیر این صورت یک جرم و تخلف سازمانی محسوب خواهد شد و به همین دلیل سپاه هیچ‌گاه دنباله‌رو افراد نخواهد بود.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi