پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مرحله جدید اصلاح هندسی شهر یاسوج آغاز شد

شهردار یاسوج با تشریح برنامه های بلند مدت ترافیکی شهر یاسوج به از آغاز مرحله جدید اصلاح هندسی میادین و تقاطع های شهری و رنگ آمیزی سرعتگاه های شهر یاسوج خبر داد. به گزارش روابط عمومی، دکتر نستهن مقدم با اعلام این خبر گفت: در راستای ارائه خدمات ترافیکی مناسب به شهروندان، برنامه های متعدد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49047
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

کرونا :

مرحله جدید اصلاح هندسی شهر یاسوج آغاز شد

شهردار یاسوج با تشریح برنامه های بلند مدت ترافیکی شهر یاسوج به از آغاز مرحله جدید اصلاح هندسی میادین و تقاطع های شهری و رنگ آمیزی سرعتگاه های شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر نستهن مقدم با اعلام این خبر گفت: در راستای ارائه خدمات ترافیکی مناسب به شهروندان، برنامه های متعدد کوتاه مدت و بلند مدت ترافیکی در شهر یاسوج در حال اجراست.

مقدم بیان کرد: اصلاح هندسی میادین و تقاطع های شهری بر اساس مصوبات شورای ترافیک در شهر یاسوج در حال اجراست.

وی افزود: عملیات اصلاح هندسی در میدان انقلاب شهر یاسوج اجرا شده است.

مقدم بیان کرد: عملیات رنگ آمیزی سرعتگاه های معابر شهری یاسوج جهت افزایش زاویه دید و همچنین زیباسازی نمای بصری نیز از دیگر برنامه های در حال اجراست.

وی تاکید کرد: ایجاد سرعت کاه ها بر اساس مصوبات شورای ترافیک و از مطالبات جدی و درخواست های شهروندان است که بنا به ضرورت مکلف به اجرای آنها هستیم.

شهردار یاسوج ادامه داد: خط کشی معابر از دیگر برنامه های شهرداری است که با انتخاب پیمانکار واجد شرایط در معابر شهر یاسوج همزمان با آسفالت جدید اجرا خواهد شد.

نستهن مقدم خاطرنشان کرد: مطالعات طرح جامع ترافیک شهر یاسوج از سال گذشته آغاز شده است و در نیمه دوم سال ۹۸ به شورای ترافیک جهت تصویب نهایی ارسال خواهد شد که بر اساس این طرح مسائل ترافیکی شهر یاسوج را برای یک دوره ۱۵ الی ۱۸ ساله نیازسنجی و رفع خواهد شد.

وی از مزایای این طرح گفت: با شناسایی مشکلات و گره ها و حتی اصلاح هندسی برخی معابر این طرح کمک بزرگی به ترافیک شهر در یک دوره بلند مدت خواهد کرد.

مشترکان غیرمجاز برق در کهگیلویه و بویراحمد راهی زندان می‌شوند
دنبال کنید

شهردار یاسوج به ضرورت فرهنگ سازی در حوزه ترافیک شهری تاکید کرد و بیان داشت: در شرایط فعلی و تا فرهنگ سازی کامل و نصب دوربین های پایش ما به این سرعت کاه ها نیاز داریم و ایجاد سامانه پایش تصویری یکی دیگر از برنامه های در دست اقدام شهرداری یاسوج است.

مقدم خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های این حوزه در مراحل تکمیلی است و در آینده‌ای نزدیک تحقق نصب دوربین‌های پایش و ارتقای کنترل‌های ترافیکی و بهبود وضعیت امنیت شهری را خواهیم داشت.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi