جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

گچساران ۳۱ هزار هکتار زمین کشاورزی در بخش های زراعت و باغی دارد

مدیر جهاد کشاورزی گچساران گفت: امسال ۲۳۰ میلیارد ریال به طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی حوزه کشاورزی این شهرستان اختصاص یافته است. سید عبدالوهاب پورالحسینی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران گچساران اظهار داشت: هم اکنون ۵۰ طرح عمرانی با پیشرفت فیزیکی ۴۰ تا ۸۰درصد در گچساران در دست اجراست. وی بیان کرد: طرح انتقال آب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49013
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۳۳

کرونا :

گچساران ۳۱ هزار هکتار زمین کشاورزی در بخش های زراعت و باغی دارد

مدیر جهاد کشاورزی گچساران گفت: امسال ۲۳۰ میلیارد ریال به طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی حوزه کشاورزی این شهرستان اختصاص یافته است.

سید عبدالوهاب پورالحسینی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران گچساران اظهار داشت: هم اکنون ۵۰ طرح عمرانی با پیشرفت فیزیکی ۴۰ تا ۸۰درصد در گچساران در دست اجراست.

وی بیان کرد: طرح انتقال آب به ۵۸۰ هکتار زمین کشاورزی باباکلان،آبیاری یک هزار و ۲۰۰ هکتار زمین کشاورزی در دشت لیشتر و آبرسانی به ۸۵۰ هکتار از زمین های کشاورزی «آبرزی» از طرح های مهم در دست اجرای این شهرستان است.

پورالحسینی گفت:گچساران ۳۱ هزار هکتار زمین کشاورزی در بخش های زراعت و باغی دارد که ۱۷ هزار هکتار آن آبی یا در حال تبدیل به شدن آبی است.

وی با بیان اینکه این شهرستان ۲ هزار هکتار باغ دارد عنوان کرد: ۳۰۰ هکتار از این میزان در سال گذشته در مناطق دیل و آرو احداث شده است.

پورالحسینی ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از طرح هایی مانند آبرسانی به باباکلان،توسعه باغ ها در دشت امامزاده جعفر تولید انواع میوه در گچساران افزایش چشمگیری یابد.

مدیر جهاد کشاورزی گچساران تصریح کرد:خدمات رسانی به کشاورزان در قالب ۶ پهنه با ۵۵ کارشناس ترویج در این شهرستان انجام می شود.

وی تلاش برای جذب تسهیلات روستایی عشایر جهت اجرای طرح های کشاورزی به ویژه در بخش دام و طیور از راهبردهای جهاد کشاورزی این شهرستان در سال جاری است.

سالانه بیش از ۹۶ هزار تن انواع محصولات کشاورزی و دامی در شهرستان گچساران تولید می‌شود.

بخش مرکزی شهرستان گچساران سه دهستان، ۱۲۰ روستا و ۲۶ هزار و ۶۳۸ نفر جمعیت روستایی و ۱۰ هزار نفر جمعیت عشایری دارد که شغل بسیاری از آنان کشاورزی و دامپروری است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران ازحضور حماسی مردم گچساران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد
دنبال کنید

گچساران ۳۱ هزار هکتار زمین کشاورزی در بخش های زراعت و باغی دارد 6 گچساران ۳۱ هزار هکتار زمین کشاورزی در بخش های زراعت و باغی دارد 7 گچساران ۳۱ هزار هکتار زمین کشاورزی در بخش های زراعت و باغی دارد 8 گچساران ۳۱ هزار هکتار زمین کشاورزی در بخش های زراعت و باغی دارد 9

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi