جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وظیفه داریم جهادگران،انقلابیون و انقلابی گری را تقویت کنیم

حجت الاسلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به اهمیت خطبه های نماز جمعه، گفت:گاهی اوقات برخی عزیزان گله می کنند، اما حتما باید بخشی از خطبه ها در وقت اذان باشد و گاهی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 48893
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

کرونا :

وظیفه داریم جهادگران،انقلابیون و انقلابی گری را تقویت کنیم

حجت الاسلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به اهمیت خطبه های نماز جمعه، گفت:گاهی اوقات برخی عزیزان گله می کنند، اما حتما باید بخشی از خطبه ها در وقت اذان باشد و گاهی اوقات تعمدا خطبه را طول می دهم تا در وقت اذان خطبه را تمام کرده باشیم.

وی درادامه با اشاره به سالروز شهادت امام جواد علیه السلام افزود:این روز را به همه عزیزان تسلیت عرض می کنم،امام جواد علیه السلام در حدیثی می فرمایند مردم اگر بندگی خدا را بکنند بی نیاز می شوند و در حقیقت غنی و بی نیازی انسان در ارتباط با خداوند ایجاد می شود.

حجازی در ادامه اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که امام جواد علیه السلام درس بزرگی را به ما آموخت و آن اینست که هنگامی که در مقابل قدرت های ریاکار و منافق قرار می گیریم باید همت کنیم که مردم را برای مقابله با این قدرت ها برانگیزانیم.

امام جمعه گچساران گفت:مقام معظم رهبری نیز در دیدار با جمعی از جهادگران عزیز فرمودند که بگذارید ما مجموعه ای عظیمی از نسل انقلاب اسلامی را در کشور شاهد باشیم که از لحاظ سطح فهم مسائل مدیریتی ،خدمت رسانی ،ایجاد عدالت و قیام به قسط به جایی رسیده باشد که ذهن های معمولی بشر به آنجا نرسیده و باید از او الگو بگیرند.

وظیفه داریم جهادگران،انقلابیون و انقلابی گری را تقویت کنیم و روحیه انقلابی را حمایت و تقویت کنیم

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:بنابراین خیلی جمله بزرگی است یعنی دنیا این فهم را ندارد چون جهادگرانی مثل جهادگران ما را ندارد ،و وظیفه داریم جهادگران،انقلابیون و انقلابی گری را تقویت کنیم و روحیه انقلابی را حمایت و تقویت کنیم و دنیا یاد بگیرد و ما بشویم الگوی دنیا، کما اینکه این موضوع در حال شدنی است.

وی افزود:اخیرا حجاجی که مشرف شدند به مکه مکرمه، گفته اند که اینجا بسیار سربلند هستیم و حجاجی که از دیگر کشورها آمده اند با احترامی خاص به ما حجاج ایرانی نگاه می کنند، علی الخصوص بعد از موضوع سقوط پهباد چندصدمیلیون دلاری آمریکا و توقیف نفتکش انگلیسی،که می گویند اوج عزت اسلام و مسلمین جهان، ایران است.

ارباب رجوع های راضی و ناراضی در گچساران یا استان!
دنبال کنید

۱۶مردادماه سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی

حجازی اظهار کرد: ۱۶مردادماه سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی در سال ۵۹است که این روز را به جهادگران عزیز تبریک عرض می کنم،و موفقیت شان  را از درگاه خداوند منان مسئلت داریم.

احمق! این جایگاه تاجر یا شرکت نیست

امام جمعه گچساران گفت:نکته بعد اینکه رئیس جمهور ابله آمریکا و بسیار بی فهم ،جایگاه ولایت و منصب ولایت را تحریم می کند که باید گفت احمق! این جایگاه تاجر یا شرکت نیست و وزارت خانه هم نیست و رهبری انقلاب شخصیتی هستند که در سراسر جهان در خود قلب آمریکا تعدادی بسیاری مرید دارد.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:این اقدامات به نوعی خنده دارد است و اخیرا وزیر محترم امور خارجه ما را، این ابله تحریم کرده است ،از طرفی می گویند که ما بدون هیچ پیش شرطی حاضریم مذاکره کنیم و از این ور هم وزیر خارجه این کشور را تحریم می کنند و احمق تر از این کجای عالم می توان پیدا کرد.

وی افزود:حلقه اولیه مذاکره وزیرامور خارجه است ، شخصیتی که توسط آمریکا تحریم می شود؛در واقع دنیا به این اقدام می خندد و خیلی از تحلیگران معتقدند که مردم بیچاره آمریکا در دوران ریاست جمهور ترامپ چقدر در دنیا تحقیر شده اند.

حجازی در ادامه اظهار کرد:روضه و گریه بر اهل بیت علیه السلام نشاط می آورد آنهم نشاط روحی،و آنهایی که با اهل بیت علیهم السلام سروکار دارند افسرده نیستند و معمولا انسان افسرده به بن بست می رسد و چون به بن بست می رسد، افسرده است.

شیعه وقتی می خواهد آب بنوشد خودبخود می گوید “السلام علیک یا ابا عبدالله”

امام جمعه گچساران گفت:این موضوعی است که هیچکسی نمی تواند انکار کنند که در بعضی روضه ها و جلسات گریه ،انسان کور شفا پیدا می کند و انسان فلج بلند می شود و در زیارتگاهی انسانی که دست معلولی داشت دست به سمت ضریح می برد و شفا می گیرد که از این نمونه ها فراوان داریم.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:لذا تلاش کنیم که سنجیده حرف بزنیم،بنابراین کسی که ادعای شیعه گری دارد برود و واقعا شیعه شود،شب گذشته جایی بودم و مسئله ای مطرح شد که شخصی ۳۰سال است آب نمی خورد، البته سایر نوشیدنی ها را مصرف دارد، این فرد هم فردی مومن و مذهبی است و کسی هم به این فرد بالای ۸۰سال گفت که در این ۳۰ضرر بسیاری بزرگی کردی،شیعه وقتی می خواهد آب بنوشد خودبخود می گوید “السلام علیک یا ابا عبدالله” و شما خود را از این نعمت بزرگ محروم کردید.

صدر نشینی بسکتبال نفت گچساران در لیگ ۲ کشور
دنبال کنید

وی افزود:هرکسی ارتباطش با اهل بیت علیهم السلام کم است واقعا محروم و افسرده است،امام جمعه محترم نجف اشرف فرموده اند انگلیسی ها دولت عراق را به ابوفاضل قسم می دهند ،دولتمردان بریتانیا گفتند که شما و هم ایرانی ها برای حضرت ابوالفضل علیه السلام احترام زیادی قائل هستید.

حجازی اظهار کرد: انگلیسی ها مسئولین دولت عراق را به حضرت ابوالفضل علیه السلام قسم دادند که به ایرانی ها وساطت کنید تا نفتکش ما را آزاد کنند،با اشک و گریه مردم می گویند یا ابوالفضل و حالا بریتانیا باقدرت سپاه ،ارتش،نیروی انتظامی،بسیج و سربازان گمنام مجبور می شود سر تعظیم و عجز فرود آورد.

۱۷مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی است

امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به روز خبرنگار گفت:۱۷مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی است  که در سال ۷۷توسط گروه تروریسیتی طالبان به شهادت رسیدند،به روح همه شهدا و خاصه شهدای خبرنگار درود می فرستیم و این روز را به همه خبرنگاران عزیز تبریک عرض می کنم.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:در سطح کشور آن کسی که اعلام راهپیمایی می کند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یا اگر گاهی اختصاص به نماز جمعه باشد شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اعلام می کنند که مثلا به این مناسبت راهپیمایی کنید.

وی افزود:بنابراین سبک راهپیمایی این است که یا شورای هماهنگی اعلام می کند یا شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ،پس تا چنین اعلامی نشود هیچ نوع راهپیمایی چه قبل از نماز جمعه و چه بعد از نماز جمعه به نوعی ربط به نماز جمعه داشته باشد ،برگزار نخواهد شد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi