جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

حد واسط سازمان بسیج و افکار مردم / بسیج در عرصه مطالبه گری

نشست هم اندیشی خبرنگاران افتخاری گچساران با مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در محل نماز خانه سپاه ناحیه گچساران برگزار شد، در این نشست در مورد نقش رسانه‌ها در انتشار اخبار مربوط به بسیج، نحوه تعامل با رسانه‌ها و راهکارهای بهبود این تعامل بحث و تبادل نظر شد. حد واسط سازمان و افکار در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 48880
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸

کرونا :

حد واسط سازمان بسیج و افکار مردم / بسیج در عرصه مطالبه گری

نشست هم اندیشی خبرنگاران افتخاری گچساران با مسئول روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در محل نماز خانه سپاه ناحیه گچساران برگزار شد، در این نشست در مورد نقش رسانه‌ها در انتشار اخبار مربوط به بسیج، نحوه تعامل با رسانه‌ها و راهکارهای بهبود این تعامل بحث و تبادل نظر شد.

حد واسط سازمان و افکار
در ادامه نیز سرهنگ داوود بهادری ،مسئول روابط عمومی سازمان بسیج در بخشی از سخنانش در این نشست،گفت:روابط عمومی به نوعی حد واسط بین سازمان و افکار مردم است و در عین حال نیز معتقد هستیم که رمز موفقیت نیز به افکار سنجی و نظر خواهی کردن از مردم برمی گردد.

عدم شخص محوری
وی در ادامه به ایرادات کار در حوزه روابط عمومی ها اشاره کرد و افزود:این نکته بسیار حائز اهمیت است که در حوزه روابط عمومی و رسانه به هیچ وجه نباید بدنبال شخص محوری بود،چرا که نتیجه عکس خواهد داد.

تلاش در راستای اطلاع یابی
بهادری اظهار کرد: در فضای رسانه ای کار باید با جدیت پیگیری و دنبال شود،هرچند فعالیت توسعه محور و تاثر گذار باید مد نظر قرار گیرد و نباید هم از تلاش در راستای اطلاع یابی غفلت کرد.

توجه به تکریم فرآیندی
مسئول روابط عمومی سازمان بسیج تصریح کرد:قاعده اصل ارتباطات به نوعی تکریم فرآیندی و مستمر است،اما یک خبرنگار باید اصول حرفه ای خبرنگاری و امانت داری را حفظ کند،اگر چه ارتباط با رسانه ها باید مستمر ،دائم و بدور از هرگونه ملاحظات سیاسی باشد.

بسیج منشأ خدمات ارزشمند
بهادری در ادامه اظهار کرد: همه می دانیم که بسیج منشا خدمات ارزشمندی در کشور بوده و هست و انتظار از رسانه ها هم انعکاس مطلوب عملکرد بسیج به آحاد جامعه است،هر چند معتقدیم که خدمات و زیبایی های یک عمل باید به مردم نشان داده شود.

۲۶ آذر، روز ملی حمل و نقل ایران
دنبال کنید

عدم نگاه گزینشی و تبعیض آمیز
وی افزود:تخصص گرایی در یک رسانه بسیار مهم است،اگر چه در به خدمت رساندن رسانه ها ضعف هایی هم وجود دارد،اما خواهش بنده این است که همه‌ رسانه‌ها را باید با یک دید ملاحظه کرد و نگاه گزینشی یا تبعیض‌آمیز با رسانه‌ها نباید وجود داشته باشد.

بسیج در عرصه مطالبه گری
بهادری درادامه گفت:مدت هاست که بسیج در عرصه مطالبه گری ورود کرده است و شایسته است که زیبایی های خدمات بسیج به جامعه نیز منتقل شود،هرچند آمایش رسانه ای و تقسیم کار در امر رسانه بسیار حائز اهمیت است.

رسانه امانت دار

وی تصریح کرد:بنابراین در این خصوص بار مسئولیت و تعهد بر دوش رسانه انقلابی سنگینی می کند، اگرچه یک رسانه وظیفه‌ خود می‌داند که امانت‌دار خوبی باشد و اگر ارتباط عادلانه‌ای با همه رسانه‌ها برقرار شود رسانه‌ها هم تلاش خود را در زمینه‌ پوشش صحیح اخبار انجام خواهند داد.

در ادامه نیز خبرنگاران و اصحاب رسانه به ارائه پیشنهاداتی در زمینه ارتباط بیشتر بسیج با رسانه‌ها پرداختند و در این نشست نیز در بخش‌های آسیب شناسی و تعامل بین بسیج و رسانه، بررسی نقاط ضعف و اطلاع‌رسانی بسیج در رسانه ؛ بحث و تبادل نظر شد.

حد واسط سازمان بسیج و افکار مردم / بسیج در عرصه مطالبه گری 3

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi