جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

2هزار و 600کلاس درس غیر استاندارد در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد/ معمار بافت فرسوده گچساران به عنوان طرح پایلوت جناب تاجگردون هستند

مرکز فرهنگی -هنری آموزش و پرورش گچساران با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در محله سادات گچساران کلنگ زنی شد. معمار بافت فرسوده گچساران به عنوان طرح پایلوت جناب تاجگردون هستند علی خوانپایه ،فرماندار گچساران در آیین کلنگ زنی مرکز فرهنگی -هنری آموزش و پرورش گچساران که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 48821
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹

کرونا :

2هزار و 600کلاس درس غیر استاندارد در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد/ معمار بافت فرسوده گچساران به عنوان طرح پایلوت جناب تاجگردون هستند

مرکز فرهنگی -هنری آموزش و پرورش گچساران با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در محله سادات گچساران کلنگ زنی شد.

معمار بافت فرسوده گچساران به عنوان طرح پایلوت جناب تاجگردون هستند

علی خوانپایه ،فرماندار گچساران در آیین کلنگ زنی مرکز فرهنگی -هنری آموزش و پرورش گچساران که با حضور معاون وزیر آموزش و پروش ، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس،معاون عمرانی استاندار و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در محله سادات این شهرستان برگزار شد،گفت:در سال های اخیر در زمینه بافت فرسوده در این شهرستان قدم های بسیاری خوبی برداشته شده است.

وی افزود:بافت فرسوده گچساران به عنوان طرح پایلوت در کشور مورد توجه قرار گرفته و معمار این حرکت جناب تاجگردون هستند،و قطعا در محله سادات اقدامات خوبی در زمینه بازسازی بافت فرسوده صورت گرفته است .

فرماندار گچساران اظهار کرد:این اقدامات مقدمه ای برای این محلات آسیب پذیر هستند که در واقع به عنوان تکمیل کننده زیرساخت های فرهنگی و هنری به شمار می رود و امیدواریم این حرکت مایه خیر و برکت برای چنین محلاتی باشد.

خوانپایه گفت:هر چند باید بخشی از زیرساخت ها آماده شوند تا خدمات خوبی به مردم در مسائل  فرهنگی ، هنری و دیگر موارد در اینگونه محلات آسیب پذیر ارائه شود.

۲هزار و ۶۰۰کلاس درس غیر استاندارد در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

در ادامه این مراسم نیز هادی زارع پور ،مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد:حضور حضرتعالی(تاج گردون) در استان یقینا با توجه به شناختی که بنده از شما دارم منشا خیر و برکت برای کل استان خواهد بود ،بویژه برای شهرستان های گچساران و باشت که مشکلات را از نزدیک ملاحظه می کنید.

قوه قضائیه:حکم نوید افکاری به دلیل ارتکاب قتل نفس صادر شده است
دنبال کنید

وی افزود:قطعا بخش هایی از مشکلات استان با حضور جنابعالی مرتفع خواهد شد ،باید توجه داشت که ۲هزار و ۶۰۰کلاس درس غیر استاندارد در استان همچنان وجود دارد علی رغم اینکه بعد از استان یزد سرانه فضای آموزش ما ۸/۲ درصد است و به هرحال سرانه خوبی از لحاظ کمی است که ان شاء الله هم از نظر کیفی کارهای خوبی قرار است انجام شود.

زارع پور تصریح کرد:۲۵۰سرویس بهداشتی در مدارس استان غیرقابل استفاده است و باید تغییرات اساسی در این خصوص انجام شود،تعداد زیادی از مدارس استان محوطه سازی مشکل دارند ،دیوار ندارند و انشعاب آب و برق و گاز  در بسیاری از روستاها وجود ندارد .

مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد:پنج هزار و ۲۶۰کلاس درس ما همچنان سیستم گرمایشی آنها به صورت نفتی و غیراستاندارد است که جا دارد از حضرتعالی تقدیر و تشکر کنم که بنا شد در یک پروسه زمانی سه ساله به شکل ۵۰درصد مشارکت استان و ۵۰درصد مشارکت نوسازی باشد.

سهم خیرین در مدرسه سازی استان ۵۰درصد است

وی تصریح کرد:الان سهم خیرین در مدرسه سازی استان ۵۰درصد است و جا دارد از جناب تاجگردون تشکر ویژه ای داشته باشم بخاطر عنایت خاص ایشان به مجموعه آموزش و پرورش استان ،علی الخصوص شهرستان های گچساران و باشت که کارهای بزرگی انجام شده است.

زارع پور درادامه گفت:هم در دولت یازدهم و هم در دولت دوازدهم اعتقادم براین است که در حوزه مدرسه سازی استان جهش و انقلابی صورت گرفته است،هرچند۵۰ آموزشگاه در گچساران مشکل برق دارند که انتظار می رود این مشکلات هم مرتفع شوند.

حضور رئیس آموزش و پرورش در جمع کادر آموزش استثنایی
دنبال کنید

در ادامه مراسم، آیین کلنگ زنی مرکز فرهنگی -هنری محله سادات با حضور جمعی از مسئولین آغاز می شود ؛بعد از گلنگ زنی چند مسئول نوبت به مهراله رخشانی مهر، معاون وزیر آموزش و پرورش  و رئیس سازمان توسعه تجهیز و نوسازی مدارس کشور می رسد و با طعنه به مسئولین می گوید که شیوه کلنگ زنی صحیح اینگونه است و باید به این صورت گلنگ زد!!!، وی در ادامه  کلنگ را چند بار محکم و با قدرت به زمین زد که با تشویق حضار این مراسم به پایان رسید!.

گفتنی است این مرکز در زمینی به مساحت ۴هزار و ۳۸۰، زیربنای کلی یکهزار و ۲۲۵ مترمربع و با اعتبار ۳۵میلیارد ریال با مشارکت شرکت ملی نفت ایران ساخته خواهد شد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi