پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

شرایط امروز مملکت،انتظار و صبوری بیشتری از پزشکان را می طلبد/ روزانه بیش از۳۰۰بیمار در کلینیک والفجر گچساران ویزیت می شوند

شهرستان گچساران با قدمتی به پهنای تاریخ و با جمعیتی بالغ بر۱۲۴ هزار نفر یکی از شهرستان‌هایی است که همواره در زمینه بهداشت و سلامت پیشگام بوده و ضمن تربیت استعدادهای فراوان دراین زمینه  و وجود پزشکان و پرستاران خوب و متعهد نیز باعث شده که افراد زیادی از نقاط مختلف استان و استان‌های همجوار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 48733
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

کرونا :

شرایط امروز مملکت،انتظار و صبوری بیشتری از پزشکان را می طلبد/ روزانه بیش از۳۰۰بیمار در کلینیک والفجر گچساران ویزیت می شوند

شهرستان گچساران با قدمتی به پهنای تاریخ و با جمعیتی بالغ بر۱۲۴ هزار نفر یکی از شهرستان‌هایی است که همواره در زمینه بهداشت و سلامت پیشگام بوده و ضمن تربیت استعدادهای فراوان دراین زمینه  و وجود پزشکان و پرستاران خوب و متعهد نیز باعث شده که افراد زیادی از نقاط مختلف استان و استان‌های همجوار روزانه جهت مراجعه به پزشکان برجسته این شهرستان سفر کنند،حال با وجود تمام این خدمات و پزشکان بازهم مشکلاتی درحوزه درمان وجود دارد که گاهی باعث نگرانی شهروندان و افراد مراجعه‌کننده به مراکز مختلف درمانی این شهرستان می‌شود.

کلینیک تخصصی درمانی والفجر گچساران یکی از مراکزی است که از سال‌های دور محل ارائه خدمات بهداشتی و سلامت به مردم بوده و پزشکان بسیاری را در خود جای داده است اما این روزها حال و روز خوبی ندارد و در چند روز گذشته پزشکان متخصص این کلینیک به نشانه اعتراض به عدم پرداخت مطالبات خود در این مکان حضورنیافته اند؛موضوعی که موجبات نگرانی شهروندان را رقم زده و روزانه با ازدحام بسیار بیماران معترض نیز روبه‌رو شده است.

یکی از پزشکان متخصص کلینیک والفجرگچساران درخصوص این اقدامشان به این پایگاه خبری تحلیلی می گوید:ازطرف خود و همکارانم از مردم شهرم وبیماران بدلیل عدم حضور پزشکان درکلینیک والفجر پوزش می خواهیم هرچند ما پزشکان هم مثل سایر صنوف مشکلات و دغدغه های خاص خود را داریم.

این پزشک متخصص می افزاید:تاکنون جلسات زیادی در خصوص رفع این مشکل با مسئولین و متولیان امر برگزار کرده ایم که بی نتیجه بوده و نیز نامه ها و درخواست هایی زیادی در خصوص عدم پرداخت مطالبات و مشکلات پزشکان به مسئولین شهرستانی و استانی ارجاع داده ایم که متأسفانه هنوز که هنوز است پس از گذشته چندماه اقدامی جدی از سوی مسئولین صورت نگرفته است.

شهردار یاسوج انتخاب شد
دنبال کنید

وی بیان می کند:امیدوارم پس از گذشت چندماه مسئولین استانی و شهرستانی نیز پاسخگوی دغدغه ها و مشکلات پزشکان متخصص کلینیک والفجر و بیمارستان های این شهرستان باشند و به مطالبات پزشکان نیز رسیدگی کنند.

سهراب صیدی ،رئیس بهداشت و درمان گچساران در گفت و گوی اختصاصی با این پایگاه خبری تحلیلی در این باره گفت:این گروه به نوعی از پزشکان متخصص جدید الورد در این شهرستان هستند که تنها چند ماه است که مطالباتشان پرداخت نشده در حالی که پزشکان قدیمی تر، از آبان ماه ۹۷تاکنون مطالباتشان نیز هنوز پرداخت نشده است.

وی افزود:این موضوع تنها هم اختصاص به این شهرستان ندارد و در بسیاری از مناطق کشور هم چنین مسائلی وجود دارد اگر چه با جدیت تمام پیگیر مطالبات ، حق و حقوق پزشکان هستیم.

صیدی اظهار کرد:به هرحال شرایط امروز مملکت به گونه ای است که انتظار و صبوری بیشتری از پزشکان را می طلبد هرچند غیر از پزشکان؛پرستاران و ماماهای این شهرستان هم مطالبات خاص خودشان را دارند.

رئیس بهداشت و درمان گچساران اظهارکرد:امیدواریم که دیگر شاهد این گونه مسائل و اتفاقات نباشیم و کار به برخوردهای قانونی نیز نکشد،اگرچه با رایزنی های صورت گرفته مطالبات پزشکان در روزهای آینده پرداخت خواهد شد.

گفتنی است روزانه بیش از۳۰۰بیمار در کلینیک والفجر گچساران ویزیت می شوند و حدود ۳۷پزشک متخصص در این کلینیک نیز مشغول خدمت رسانی به شهروندان هستند.

می توان گفت این کلینیک یک کلینیک تخصصی است که بیماران در آن با هزینه ای مناسب ویزیت می شوند وهمچنین در این کلینیک خدمات پزشکی زیادی از جمله سونوگرافی،اکو،تست ورزش،اندسکوپی ودیگر موارد تخصصی درمانی با قیمتی مناسب انجام می شود.

حسین قدیانی: برای انتقاداتم از وضع موجود، فقط ۲ خط قرمز دارم؛
دنبال کنید

تعداد زیادی از بیمارانی که به این کلینیک مراجعه می کنند از اقشار کم درآمد و از روستاها و شهرهای همجوار هستند و وجود این مجموعه تخصصی کمک بزرگی به آنها کرده است،هرچند رسیدگی به‌ موقع، مهم‌ترین خواسته و نیازی است که هر بیمار به‌ هنگام مراجعه به مراکز درمانی از مسئولان و متولیان امر توقع دارد پس شایسته است با تدابیر لازم از بروز چنین موضوعاتی نیز جلوگیری شود.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi