پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تحسن کارگران شهرداری گچساران به آنچه آیتم های حذف شده می نامند

صبح امروز کارکنان شهرداری دوگنبدان با حضور در مقابل فرمانداری گچساران در اعتراض به حذف برخی پارامترهای حقوقی خود تجمع کردند . نماینده کارکنان شهرداری با اشاره به اینکه برخی کارگران ما در کارخانه آسفالت در دمای ۷۰ درجه مشغول به کار هستند و برخی رانندگان خودروهای سنگین مشکلات فنی خودروها را خودشان برطرف می

اختصاصی کرونا

کد خبر : 48706
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۴۷

کرونا :

تحسن کارگران شهرداری گچساران به آنچه آیتم های حذف شده می نامند

صبح امروز کارکنان شهرداری دوگنبدان با حضور در مقابل فرمانداری گچساران در اعتراض به حذف برخی پارامترهای حقوقی خود تجمع کردند .

نماینده کارکنان شهرداری با اشاره به اینکه برخی کارگران ما در کارخانه آسفالت در دمای ۷۰ درجه مشغول به کار هستند و برخی رانندگان خودروهای سنگین مشکلات فنی خودروها را خودشان برطرف می کنند و قانونا باید مبلغی برای آنان درنظر گرفته شود اما در نظر گرفته نمی شود افزود:هم اکنون به دلیل حذف آیتم های حقوقی در آمد من ۳ میلیون کاهش پیدا کرده است .

یکی دیگر از نماینده کارگران با اشاره به اینکه بعد از ۳۲ سال کار با حقوق ۲٫۵ میلیون تومان با حذف این آیتم ها حقوقم به زیر این مبلغ آمده است.

یکی دیگر از نماینده کارکنان افزود :سالهای گذشته شهرداری با یکی از بانکها قرارداد منعقد نمود و کارکنان مبلغ ۶۰ میلیون تومان وام از آن بانک دریافت کردند وماهیانه ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان از حساب آنها برداشت می شود و نیرویی که ۲ میلیون حقوق می گیرد فقط ۲۰۰ هزار تومان برایش باقی می ماند.

فرماندار گچساران در این جلسه با اشاره به اینکه همه دستگاه ها تابع قانون کار هستند افزود:تا آنجایی که من اطلاع دارم نوبت کاری و سختی کار و حق ایثارگری در قانون وجود دارد اما در خصوص حق فنی اطلاعاتی ندارم اما اگر این موارد قانونی را حذف کردند باید پاسخ گو باشند و انشا الله جلسه ای با حضور نماینده کارکنان و مهندس فیلی معاون استاندار برگزار و تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

مدیر حقوقی شهرداری دوگنبدان خطاب به کارکنان تجمع کننده در جلوی فرمانداری گفت:ظرف همین هفته جلسه ای با حضور معاون استاندار ،مدیرکل امور شهری ،شهردار ،شورای شهر ،دفتر نماینده گچساران و باشت برگزار می شود و کسانی که آیتم های سختی کار ،حق فنی حقشان بوده به آنها پرداخت شود  و کسانی که در ۱۸ سال گذشته حقشان نبوده و دریافت کردند آیتم های دیگری برای آنها جایگزین شود .

چند سایت خبری در کهگیلویه و بویراحمد مسدود شدند
دنبال کنید

متولی ضمن فراخواندن کارکنان به خویشتن داری و آرامش از آنها خواست به محل کار خود بازگردند چرا که ۳ روز زمان گرفته ایم و اگر مشکل برطرف نشد بازهم پیگیری خواهیم کرد.

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi