پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مملکت قرص و قوی ایستاده است / مقابله جدی حضرت امام (ره)با ظلم و استکبار

حجت الاسلام سید امین الله حجازی، امام جمعه گچساران صبح امروز در خطبه های نماز باشکوه عید سعید فطر که در مجموعه ورزشی پد خندق این شهرستان برگزار شد،ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حرم مطهر حضرت امام راحل،گفت:باید توجه کرد که اگر همین یک فراز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 48532
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۶:۵۷

کرونا :

مملکت قرص و قوی ایستاده است / مقابله جدی حضرت امام (ره)با ظلم و استکبار

حجت الاسلام سید امین الله حجازی، امام جمعه گچساران صبح امروز در خطبه های نماز باشکوه عید سعید فطر که در مجموعه ورزشی پد خندق این شهرستان برگزار شد،ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در حرم مطهر حضرت امام راحل،گفت:باید توجه کرد که اگر همین یک فراز مقام معظم رهبری را  هم مردم و هم مسئولین به درستی عمل کنند قطعا مشکلات حل خواهد شد و دشمن هم هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی افزود:در عصر ۱۴خردادماه حضرت آقا نکات مهمی فرمودند و نیز وضعیت فلک زده و بدبخت دولت آمریکا را بیان کردند و این نکته که در جهان مطرح است که “ترامپ” رئیس جمهور آمریکا چندان حال خوشی هم ندارد و تعادل و ثبات رفتاری ندارد.

مقابله جدی حضرت امام (ره)با ظلم واستکبار

حجازی گفت:دیروز روز عزا بود و امروز هم به جهت قیام ۱۵خرداد هم به نوعی روز عزاست که به همه نمازگزاران تسلیت عرض می کنم،گاهی اوقات گفته می شود که باید در مقابل دشمن کوتاه آمد که مقام معظم رهبری فرمودند ببینید که حضرت امام (ره)در مقابله با ظلم واستکبار چگونه مقابله کردند.

امام جمعه گچساران گفت:قبل از انقلاب حکومت طاغوت برسرکاربود،وحکومت رژیم منحوس پهلوی با ظلم ، فسق و جنایت همراه بود ،آنهم با همراهی دنیا و حضرت امام راحل تنها با توکل برخداوند مقاومت و ایستادگی کردند.

مقاومت و ایستادگی حضرت امام در تقابل با استکبار

وی افزود:حضرت آقا باز هم فرمودند که یکی از خصوصیات حضرت امام مقاومت و ایستادگی بود و آنچه که امام را در هیات یک مکتب ،اندیشه و طریق نجات مطرح کرد مقاومت بود و حضرت امام دوران مبارزه محکم و بدون ذره ای عقب نشینی ایستاد .

نقش خبرنگاران در برگزاری انتخابات پرشور و بانشاط اثرگذار است
دنبال کنید

حجازی تصریح کرد:بعد از پیروزی انقلاب نیز امام(ره) اصل مقاومت و ایستادگی را از دست ندادند و بازهم ذره ای عقب نشینی نکردند و محکم ایستادند،و اینکه  تهدید،تطمیع و فریب به هیچ وجه در امام راحل اثر نمی گذاشت.

 امام جمعه گچساران اظهارکرد:مقام معظم رهبری فرمودند که ما این راه را با اقتدار ادامه خواهیم؛ که باید هوشیار و با بصیرت راه انقلاب را ادامه بدهیم،دشمن نمی توانست دستگاه محاسباتی امام بزرگوار را که متکی به بینات دین مبین اسلام بود دچار اختلال کند و امام هیچ وقتدچار اختلال نشد.

مملکت قرص و قوی ایستاده است

وی افزود:اگر تمام دنیا حیله ،نیرنگ ، تهدید و ظلم بشود باز هم این مملکت قرص و قوی روی پای خودش خواهد ایستادو آنهم به برکت وجود ولایت فقیه، بنابراین حواسمان جمع باشد که راه را گم نکنیم.

حجازی در ادامه تصریح کرد:مقدار فطریه اعلام شده است که مبلغ هر نفر ۶هزار تومان است،مبلغ کفاره غیرعمد روزی ۲هزار ۵۰۰تومان است و نیز کفاره عمد هر روز یکصدو ۵۰هزار تومان است.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi