جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سازمان بهزیستی برای حمایت از حرفه آموزان وام پرداخت می کند

صبح امروز جلسه ای با حضور رئیس بهزیستی شهرستان گچساران، روابط عمومی، رئیس مرکز آموزش فنی حرفه ای و روابط عمومی آن مرکز، مسئولین کمپ های ترک اعتیاد شهرستان گچساران، مسئولین انجمن های معلولین نابینایان و کم بینایان صبح امید گچساران و ناشنوایان و مسئول پیشگیری بهزیستی گچساران برگزار گردید. سید مهران کشاورز، هدف از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 48352
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶

کرونا :

سازمان بهزیستی برای حمایت از حرفه آموزان وام پرداخت می کند

صبح امروز جلسه ای با حضور رئیس بهزیستی شهرستان گچساران، روابط عمومی، رئیس مرکز آموزش فنی حرفه ای و روابط عمومی آن مرکز، مسئولین کمپ های ترک اعتیاد شهرستان گچساران، مسئولین انجمن های معلولین نابینایان و کم بینایان صبح امید گچساران و ناشنوایان و مسئول پیشگیری بهزیستی گچساران برگزار گردید.

سید مهران کشاورز، هدف از این جلسه را نیاز سنجی، هم اندیشی در بحث برگزاری کلاسهای فنی حرفه ای عنوان کرد و افزود: که هر شخص از این گروه در این کلاسها شرکت و این دوره ها را بگذارند سازمان بهزیستی برای حمایت از این حرفه ها به متقاضی وام پرداخت می کند.

در ادامه محمودی نژاد ریاست مرکز فنی و حرفه ای در خصوص نحوه برگزاری کلاسها و استاندارد بودن آنها در سطح شهرستان، ویژه افراد آسیب پذیر جامعه هدف بهزیستی به ایراد سخن پرداختند.

در ادامه حاضرین در جلسه راهکارهای خود را ارائه نمودند.

 

سازمان بهزیستی برای حمایت از حرفه آموزان وام پرداخت می کند 6سازمان بهزیستی برای حمایت از حرفه آموزان وام پرداخت می کند 7سازمان بهزیستی برای حمایت از حرفه آموزان وام پرداخت می کند 8سازمان بهزیستی برای حمایت از حرفه آموزان وام پرداخت می کند 9

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi