پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

صدای صاحبان ملک و املاک در گچساران بلند شد

  تعدادی از ساکنان و بهتر بگوییم کسانی که ملک های واقع در مجتمع آپارتمانی  گچساران-پانصد دستگاه -مستقیم را پیش خرید کرده بودند در اجتماع کوچک جلوی فرمانداری گچساران به کاری که پیمانکار با آنها کرده بود اعتراض کردند. معترضان که تعداد خود را بیش از ۱۰۰ نفر می خواندند با در دست داشتن مدارک

اختصاصی کرونا

کد خبر : 48340
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۷:۱۲

کرونا :

صدای صاحبان ملک و املاک در گچساران بلند شد

 

تعدادی از ساکنان و بهتر بگوییم کسانی که ملک های واقع در مجتمع آپارتمانی  گچساران-پانصد دستگاه -مستقیم را پیش خرید کرده بودند در اجتماع کوچک جلوی فرمانداری گچساران به کاری که پیمانکار با آنها کرده بود اعتراض کردند.

معترضان که تعداد خود را بیش از ۱۰۰ نفر می خواندند با در دست داشتن مدارک مبنی بر پیش خرید ملک های مذکور،درخواست کمک از مسئولان و احقاق حق خود را داشتند.

لازم به ذکر است این مجتمع قبل ها هم دچار چنین مشکلاتی شده بود.

چون در قدیم در طرح و اجرای این مجتمع کلاهبرداری‌هایی صورت گرفت این مجتمع بعد از گذر مدت زمان بسیاری به دست پیمانکار جدید رسید اکنون در حال کامل شدن است.

لازم به ذکر است که این مجتمع به دلیل راکد ماندن ، محل استقرار غیرقانونی معتادان و اراذل شده بود که با همکاری نیروی انتظامی برچیده شده و هم اکنون در حال کامل شدن است.

در اعتراضات انجام شده مشکلاتی در اجرای این طرح گوشزد می شود که جا دارد مسئولان برای آنکه باز هم این مجتمع برای شهر گچساران دردسرهایی را ایجاد نکند گوش به زنگ باشند و برای حل این مشکل اقدام کنند.

امیدواریم مسئولان اقدامات لازم را انجام دهند تا مشکلاتی که در قدیم برای این مجموعه از واحدهای مسکونی در پانصد مستقیم پیش آمده بود دگر باره تکرار نشود.

صدای صاحبان ملک و املاک در گچساران بلند شد 6 صدای صاحبان ملک و املاک در گچساران بلند شد 7 صدای صاحبان ملک و املاک در گچساران بلند شد 8 صدای صاحبان ملک و املاک در گچساران بلند شد 9

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi