جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

چه ساخت و پاخت،چه زورتون نرسد خیانت میکنید و بهتر که نباشید

دولت در علم سیاست، دستگاهی سیاسی اجباری با حکومتی متمرکز است که انحصار استفاده ” درست از اجبار و زور ” درون یک قلمرو جغرافیایی معین را حفظ می‌کند. فلسفه وجودی حکومت دینی و حاکمیّت اسلامی، برقراری عدالت و خدمتگزاری به مردم، به ویژه محرومان و پابرهنگان است، تا اینکه تحت حمایت این حاکمیت، زندگی سالمی داشته، در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 48244
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

کرونا :

چه ساخت و پاخت،چه زورتون نرسد خیانت میکنید و بهتر که نباشید

دولت در علم سیاست، دستگاهی سیاسی اجباری با حکومتی متمرکز است که انحصار استفاده ” درست از اجبار و زور ” درون یک قلمرو جغرافیایی معین را حفظ می‌کند. فلسفه وجودی حکومت دینی و حاکمیّت اسلامی، برقراری عدالت و خدمتگزاری به مردم، به ویژه محرومان و پابرهنگان است، تا اینکه تحت حمایت این حاکمیت، زندگی سالمی داشته، در آسایش و امنیت به سر برند،ستمی بر آنان روا نشود،حقی از آنها ضایع نگردد و به عزت و اقتدار اسلامی برسند. حضرت امام خمینی ( ره ) در سخنانی بیان داشتند؛ با توجه به اینکه کشور ایران به عنوان یک کشور اسلامی است و اکثریت مردم مسلمان می باشند خدمت به این مردم بزرگترین خدمتها به اسلام است. (صحیفه نور جلد ۱۷ صفحه ۱۶)

متأسفانه سال هاست که دولت های کریمه که خود را مردمی هم جلوه می دهند، یا خود را به خواب زمستانی زده و یا به عمد کشور را در سراشیبی سقوط قرار دادند.

سوال اساسی اینجاست که دوستان _ دولت مردان- از کجا و چه ماموریتی دارند؟؟ و تا حالا چند درصد از این ماموریت مشکوک را عملی نمودند؟
آیا ماموریت و هدف آن‌ها رساندن جامعه به فلاح و رستگاری و قله ی سعادت بود یا مکیدن خون مردم؟

آیا هدف داشتن طرح و برنامه و تدبیر بود یا اغوا نمودن مردم با شعارهای پوپولیستی و حالا دهن کجی به مردم و حتی پشت نمودن به شعارهای انتخاباتی؟؟؟

آیا هدف آموزش رایگان، هزینه بهداشت و درمان پایین و ارزان، ایجاد اشتغال، شفاف سازی، ثبات بازار و تامین حداقل هزینه مردم و داشتن سفره ای نفتی، آماده نمودن زیرساخت های دولت الکترونیک، مخالفت و مبارزه با فساد، رشوه خواری، پارتی بازی و رانت بوده یا استخدام های فامیلی، اختلاس های میلیاردی، حقوق های نجومی و سرقت دکل های نفتی بود. به جرات می گویم از هر جا و برای هر برنامه ای که ماموریت ویژه داشتند، به حتی زیادتر از اون هم، رسیدند.

ایران خودرو را ببینید ! _ ارابه ی مرگ ایرانیان _ هر وقت دلش بخاد قیمت ها را بالا می کشد، ماشین ها را انبار می کند. الانم که پراید شده شصت میلیون..

خداییش نفرمایید که زورمان بهشون نمی رسه. مگه میشه همچی چیزی؟ چه باهاشون ساخت و پاخت شده و چه واقعا زورتون نرسد، در هر دو صورت،به مردم خیانت می کنید و بهتره که نباشید.

دولتی که نمیتونه قیمت پباز، سیب زمینی، ماکارونی، گوجه، خیار سبز،قند، برنج، پوشک، صابون ،شامپو،تاید، دستمال کاغذی، مواد خوراکی و صد ها قلم دیگر را کنترل کنه، به چه دردی می خوره؟ دلتون خوشه که دولت مرد هستید!
خداییش کارتون چیه؟

بازدارندگی دیپلماسی هسته ای ایران
دنبال کنید

میدونید؛ گوشت قرمز چقده؟

مرغ چی؟

قرار بود نفت را بیاری رو سفره مردم، نگو نگفتم، که حال بدمون بدتر از این میشه، هر چند مدت زمانی هست که به دروغ مسئولین عادت کردیم. آخه بزرگوار، سفره ای برامون نموند که نفت بخاد بیاد روش.

پسته پر، تخمه پر، آجیل پر، میوه پر، خرما پر، حتی قند و چای هم پر، کلا همه چی پر. ” حتی انسانیت “. وزیر و وزرا های عزیز! وقتی آدم روش نشه با دست خالی بره خونه فامیل و بستگان و دوستان، یا چیزی نداشته باشه واسه پذیرایی از آن ها، دیگه صله ی رحمی هم باقی نمی مونه و ارتباطات اجتماعی به صفر می رسد. میدونی ملت در سیر کردن شکم خودشون موندن و خدای نکرده اگه یخچال، کولر یا تلویزیونی بسوزه، محاله بتونن تعمیرش کنن.

خداییش به کدوم مکاتب فکری و ایسم ها وابسته اید.

انصافا اومانیسم، سوسیالیسم و حتی لیبرالیسم این بلایا را هم سر ملت هاشون نیاورده و نخواهند آورد. ارز ۴۲۰۰ از بودجه ملت بدبخت به نور چشمی ها به وارد کننده ی گوشت قرمز، موبایل،ماشین لوکس، سنگ پا و …. بدهی، بعد با ارز ۱۶هزار تومانی به ملت بیچاره بفروشن؟؟

دانشجویان نخبه با مدارک عالی در به در دنبال کار و وام باشند اون وقت ژن های خوب از نظر شماها و از نظر ما ژن های کثیف و حرام، با سن و سال پایین و مدارک ناقص و قلابی استخدام دستگاه های دولتی شدند و وام های میلیاردی با سود چهار درصدی بگیرند؟؟؟؟

علی برکت الله.

مسلمان! وقتی مقام معظم رهبری می‌فرماید: برای جلوگیری از پیری جمعیت، باید زاد و ولد را افزایش داد، اون وقت جنابعالی با رها کردن بازار ، که مردم در سیر کردن شکم خودشون بمانند و قید فرزند را برنند،آیا مخالفت علنی و عملی با معظم له نیست؟؟

حالا هم با شور و مشورت در پستوهای در بسته با شایعه افزایش قیمت بنزین، دارید نمک می پاشید به زخم ملت، می خواهید مردم را در مقابل نظام و رهبری قرار دهید. منظور رهبر انقلاب از آرایش جنگی، در مقابل دشمن بود _ ترامپ و شیوخ مرتجع خلیج فارس – اما دولت با این سیاست هایی که در پیش گرفته، ظاهرا میخاد ملت را در مقابل نظام قرار دهد.

دزد ارتش ،ارتش دزد
دنبال کنید

وقتی یک عدد” رب گوجه فرنگی ” از سه هزار تومان به بیست هزار تومان برسد و دوستان و وزرای شما خم به ابرو نیاورند، هیچ می دونی، گرونی حتی دویست تومانی بنزین مساوی با افزایش چند برابری اجناس می شود. دولت بی تدبیر شما هم که نشون داد هیچ طرح و برنامه ای برای کنترل قیمت ها ندارد.

آیا می دانی شهدای ما در دفاع از ناموس ایرانی در مقابل دشمن بعثی از جان و مال خود گذشتند؟ اما متاسفانه به دلیل بی عرضگی و بی تدبیری مسئولین، امروز شاهدیم که؛ ناموس ایرانی برای یک کیلو پیاز و سیب زمینی خودفروشی می کنه، نان قرضی از نانوایی می گیره، برای آموزش فرزندش باید میلیون ها تومن هزینه کنه، بماند بهداشت و درمان، هزینه آب و برق و گاز و اجاره مسکن و هزار زهر مار دیگر. بزرگوار گرانی بنزین و تورم افسار گسیخته باعث رشد فساد،دزدی و فرار دانش آموزان از کلاس درس و هزاران آسیب اجتماعی دیگر می شود.

از جون ملت چه می خواهی؟

نکنه می خوای فردا مث داش محمود، اپوزیسیون نظام بشی؟

ضرب المثل شیرین لری می گوید: ” سگ برارِ توره هست “.

بجای کلید زدن گرونی بنزین، بفرما ببینیم چه تدبیری برای بی خانمان های سیل لرستان عزیز، گلستان و خوزستان همیشه قهرمان اندیشیده ای؟؟؟ چه برنامه ای برای استخدام های بدون ضابطه ی مسئولین در دستگاه های مختلف اندیشیده ای؟ چه برنامه ای برای برون رفت از این شرایط تنظیم کرده ای؟؟ چه راهکاری برای کنترل بازار دارید؟ چه برنامه ای برای مقابله با تحریم های نفتی ترامپ اندیشیده ای؟چ امیدی به ملت ایران میدی؟ دولت تدبیر و امید؟؟؟؟؟

والله، بالله ترامپ هم ایقد با ملت دشمنی نکرده. پیشنهاد میدم؛ شما که بودن و نبودنتون برای ملت مهم نیست، یک هفته ای با هواپیمای شخصی و حق ماموریت تشریف ببرید چین و هندوستان، تفریح تونو بکنید و خوش باشید و چند ساعتی هم کلاس خصوصی بگیرید. ببینید دولت مردان چین و هند چطوری جمعیت میلیاردی خودشونو اداره می کنند. تشریف ببرید، شماها که بچه هاتون اغلب خارجه هستن. بزرگوران، دلسوزان و حامیان محرومین و انقلاب، ترامپ را رها کنید،وزیر و وزرا های خودمونو بگیرید.

من الله التوفیق. سید عبدالمناف محسنی
دانشجوی دکتری علوم سیاسی دانشگاه شیراز

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi