جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کشف ۴۶ کیلوگرم مواد مخدر در گچساران

گروه استان ها_کهگیلویه و بویراحمد_فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۴۶ کیلوگرم‌ مواد مخدر از نوع تریاک در یک عملیات مشترک پلیس خبر داد سرهنگ سید محمد موسوی در این خصوص بیان داشت:مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی،از جابجایی یک محموله

اختصاصی کرونا

کد خبر : 48182
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱

کرونا :

کشف ۴۶ کیلوگرم مواد مخدر در گچساران

گروه استان ها_کهگیلویه و بویراحمد_فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۴۶ کیلوگرم‌ مواد مخدر از نوع تریاک در یک عملیات مشترک پلیس خبر داد

سرهنگ سید محمد موسوی در این خصوص بیان داشت:مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی،از جابجایی یک محموله مواد مخدر توسط افرادی مطلع شدند.

وی افزود:ماموران این پلیس و پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام پس از هماهنگی با مقام قضایی ، در پی کنترل خودروهای عبوری در محور گچساران به اهواز به دو دستگاه خودرو سواری ۴۰۵, و پراید مظنون و در یک عملیات موفق به توقیف آنها شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد : در بازرسی از هر دو خودروی سواری ۴۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و ۳ نفر قاچاقچی با هویت معلوم دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران ضمن اشاره به اینکه پرونده ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهمان در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند. و خودروها نیز به پارکینگ انتقال داده شدند.

سرهنگ موسوی در پایان از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد : مردم و همشهریان عزیز باید پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری نمایند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi