جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

راهپیمایی مردمی گچساران در حمایت از سپاه پاسداران

مردم شهید پرور، بصیر و انقلابی شهرستان گچساران پس از حضور در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته با حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی مردمی شرکت کردند تا حمایت قاطع خود از سپاه پاسداران علیه اقدام اخیر آمریکا را نشان دهند. گچسارانی ها ضمن محکوم کردن اقدام نابخردانه و غیرقانونی رئیس جمهور آمریکا در قرار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 47953
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

کرونا :

راهپیمایی مردمی گچساران در حمایت از سپاه پاسداران

مردم شهید پرور، بصیر و انقلابی شهرستان گچساران پس از حضور در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته با حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی مردمی شرکت کردند تا حمایت قاطع خود از سپاه پاسداران علیه اقدام اخیر آمریکا را نشان دهند.

گچسارانی ها ضمن محکوم کردن اقدام نابخردانه و غیرقانونی رئیس جمهور آمریکا در قرار دادن نام پرافتخار و پرآوازه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در فهرست سازمان‌های تروریستی، شعارهایی نیز علیه استکبار جهانی وسردمنداران و متحدانش سر دادند.

مردم شهید پرور گچساران در این راهپیمایی ضمن حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انزجار خود را از اقدام سخیف آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صیهونیستی اعلام کردند.

این راهپیمایی از مقابل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) گچساران تا خیابان ۹دی با حضور اقشار مختلف مردم همراه بود و مردم با سر دادن شعارهایی چون «ایران سپاهی شده، ترامپ روانی شده» ، «سپاهی و دلاوریم، پیرو خط رهبریم»، «ما همه با هم هستیم ،پشت ولایت هستیم» و «سپاهی سرافراز خدا نگهدار تو،بمیرد بمیرد دشمن خونخوار تو»راهپیمایی کردند.

نمازگزاران گچسارانی همزمان با سراسر کشور و در حمایت از سپاه پاسداران، علیه اقدام اخیر آمریکا در راهپیمایی مردمی شرکت و انزجار خود از این اقدام را اعلام کردند.

راهپیمایی مردمی گچساران در حمایت از سپاه پاسداران 7 راهپیمایی مردمی گچساران در حمایت از سپاه پاسداران 8 راهپیمایی مردمی گچساران در حمایت از سپاه پاسداران 9 راهپیمایی مردمی گچساران در حمایت از سپاه پاسداران 10 راهپیمایی مردمی گچساران در حمایت از سپاه پاسداران 11

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi