جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

برپایی دو ایستگاه راهنمای میهمانان نوروزی در ورودی و خروجی شهر دوگنبدان

رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گچساران گفت: معرفی جاذبه های گردشگری، عرضه صنایع دستی و سوغات شهرستان به مسافران نوروزی از اهداف برپایی این نمایشگاه است. الماس قبادی اظهار داشت: این نمایشگاه دارای ۱۰ غرفه است و برنامه هایی مانند برپایی سیاه چادرهای عشایری، موسیقی زنده و پخت غذاهای سنتی در آن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 47650
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۵:۴۹

رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گچساران گفت: معرفی جاذبه های گردشگری، عرضه صنایع دستی و سوغات شهرستان به مسافران نوروزی از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

الماس قبادی اظهار داشت: این نمایشگاه دارای ۱۰ غرفه است و برنامه هایی مانند برپایی سیاه چادرهای عشایری، موسیقی زنده و پخت غذاهای سنتی در آن انجام می شود.

قبادی تصریح کرد: هنرمندان آثاری مانند البسه محلی، صنایع چوب، حصیر بافی، سبدبافی و چرم دوزی خود را در نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و هدایای گچساران عرضه می کنند.

وی اظهار کرد: برپایی دو ایستگاه راهنمای میهمانان نوروزی در ورودی و خروجی شهر دوگنبدان و کتابچه معرفی نقاط مختلف گردشگری، هتل ها و میهمان سراهای سطح شهر از دیگر برنامه های رفاهی برای مسافران نوروزی این شهرستان است.

یک هتل چهار ستاره، یک مهمان پذیر، ۶ باغ تفریحی، سه رستوران بین راهی ،چهار اردوگاه گردشگری ، یک کمپینگ اقامتی،چهار آژانس مسافرتی،چهار اردوگاه تفریحی و ۱۰ سرویس بهداشتی از جمله زیرساخت های گردشگری گچساران است.

باغ فردوس، دشت های دیل و گناوه،سواحل سد کوثر و حرم بی بی حکیمه (س) از جاذبه های مهم گردشگری در گچساران است که سالیانه میزبان بیش از یک میلیون گردشگر است.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi