پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

دیدار سفیر جمهوری عربی سوریه با امیرعبداللهیان

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیر کل بین الملل با عدنان محمود، سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران دیدار و گفت وگو کرد. امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به تحولات منطقه ای و بین المللی گفت: تداوم حضور بقایای تروریست ها و نظامیان خودخوانده خارجی در سوریه در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 47644
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیر کل بین الملل با عدنان محمود، سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران دیدار و گفت وگو کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به تحولات منطقه ای و بین المللی گفت: تداوم حضور بقایای تروریست ها و نظامیان خودخوانده خارجی در سوریه در تعارض با صلح و امنیت در منطقه است و جمهوری اسلامی ایران به حمایت های خود از راه حل سیاسی در سوریه ادامه خواهد داد.

امیرعبداللهیان با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور سوریه به تهران و روابط ممتاز میان تهران -دمشق بر تداوم این رابطه استراتژیک و مستحکم تأکید کرد.

وی با انتقاد از رفتار و سیاست های آمریکا در قبال سوریه افزود: متأسفانه ترامپ با رویکردی غیرسازنده، نسخه مداخله علیه سوریه را اکنون در قبال ونزوئلا دنبال می کند.

امیرعبداللهیان خاطر نشان کرد: امنیت منطقه امنیتی یکپارچه است و تلاش برای ناامن کردن یک کشور، امنیت تمام منطقه را تحت الشعاع قرار می دهد.

عدنان محمود، سفیر سوریه در تهران نیز حضور بشار اسد در تهران را نشان از روابط راهبردی میان دو کشور دانست و خاطر نشان کرد: حضور بشار اسد در ایران به معنای نابودی تروریسم در منطقه است.

سفیر سوریه در تهران ضمن ابراز خرسندی از مناسبات سازنده میان دو کشور و اقدامات موثر جمهوری اسلامی ایران در قبال سوریه، فعالیت های کمیسیون عالی مشترک ایران- سوریه را مثبت ا ارزیابی کرد و بر گسترش تعاملات اقتصادی میان دو کشور تأکید کرد.  

سفیر سوریه در تهران با تأکید بر استقلال و حفظ تمامیت ارضی سوریه بر خروج آمریکا از خاک سوریه تأکید کرد و مواضع آمریکا در قبال سوریه را مداخله گرایانه و متناقض خواند./

تیم هاکی نفت و گاز گچساران تیم هاکی کرمانشاه را مغلوب کرد
دنبال کنید

پایان پیام 

 

سه‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۶

دیدار سفیر جمهوری عربی سوریه با امیرعبداللهیان حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیر کل بین الملل با عدنان محمود، سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران دیدار و گفت وگو کرد. http://cdn.icana.ir/d/019/201903105434873936.jpg دیدار,سفیر,جمهوری,عربی,سوریه,با,امیرعبداللهیان Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi