چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات سفیر ونزوئلا با عبدالرضا مصری

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، کارلوس آکالا کوردونس سفیر ونزوئلا در تهران بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه، ۲۱ اسفند ماه) با عبدالرضا مصری نماینده مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد. مصری در ابتدای این دیدار با اشاره به تحولات اخیر ونزوئلا گفت: تحولات ونزوئلا را با دقت رصد می‌کنیم و از ناآرامی‌هایی که توسط امپریالیسم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 47508
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، کارلوس آکالا کوردونس سفیر ونزوئلا در تهران بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه، ۲۱ اسفند ماه) با عبدالرضا مصری نماینده مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

مصری در ابتدای این دیدار با اشاره به تحولات اخیر ونزوئلا گفت: تحولات ونزوئلا را با دقت رصد می‌کنیم و از ناآرامی‌هایی که توسط امپریالیسم جهانی در کشورتان رخ داده است، متاسف هستیم.

وی افزود: اقدام خرابکارانه‌ی اخیر در سیستم برق سراسری ونزوئلا که با حمایت و برنامه‌ریزی آمریکا انجام شده است را تاسف برانگیز می‌دانیم چرا که مستقیماً زندگی روزمره مردم را متاثر ساخته و حتی جان بسیاری از افراد را در معرض خطر قرار داده است.

عبدالرضا مصری سفیر سابق کشورمان در ونزوئلا همچنین گفت: سیاست مداخله‌گرانه آمریکا علیه ونزوئلا نه تنها نقض منشور سازمان ملل، اصول حقوق بشر و قوانین بین المللی است بلکه قطعا بدعتی خطرناک در تاریخ روابط خارجی خواهد بود.

 وی در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران از دولت قانونی نیکلاس مادورو و ملت ونزوئلا در تعیین سرنوشت خود حمایت کرده و مخالف هرگونه مداخله خارجی است.

کارلوس آکالا کوردونس سفیر ونزوئلا در تهران نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تحولات کنونی در کشورش گفت: بعد از حملات سایبری آمریکا، دولت نیکلاس مادورو موفق شده است که مجددا برق بسیاری از نقاط ونزوئلا را تامین کرده و بر مشکلات بوجود آمده فائق آید.

سفیر ونزوئلا در تهران همچنین گفت: ونزوئلا در برابر این توطئه ها تنها نیست و ایران و کشورهای زیاد دیگری در این مبارزه در کنار ما ایستاده اند که جای تقدیر دارد.

سفیر ایران در لبنان: ایران مشارکت فعالی در بازسازی بیروت خواهد داشت
دنبال کنید

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که دولت مادورو با حمایت متحدانش بر همه مشکلات موجود فائق آید./

پایان پیام

سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۲

ملاقات سفیر ونزوئلا با عبدالرضا مصری کارلوس آکالا کوردونس سفیر ونزوئلا با عبدالرضا مصری نماینده مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد. http://cdn.icana.ir/d/019/201903106922789735.jpg ملاقات,سفیر,ونزوئلا,با,عبدالرضا,مصری Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi